خانهاخبار
آیا این تبلت 8 اینچی سامسونگ است؟+عکس

آیا این تبلت 8 اینچی سامسونگ است؟+عکس

عکسی منتشر شده است که تبلت 8 اینچی سامسونگ را نشان می‌دهد.
۱۳۹۱/۱۱/۳

امروز صبح به شما اعلام کردیم که رییس سامسونگ تایید کرده است که در نمایشگاه MWC سامسونگ حتما تبلت 8 اینچی خود را معرفی خواهد کرد. همین صحبت کافی بود که تا شایعات حول این تبلت داغتر از همیشه شود.

 

به گزارش در یک وبسایت اسپانیایی اکنون یک عکس از این تبلت قرار گرفته است که نشان می‌دهد این رقیب سرسخت آی‌پد مینی چه شکل و شمایلی خواهد داشت.

 

همانطور که مشاهده می‌کنید این تبلت اطرافی گرد دارد و از پشت بی شباهت به سامسونگ گلکسی اس 3 نیست.

 

در زیر این عکس نیز جزئیاتی از این تبلت به چشم می‌خورد که شامل صفحه نمایش 800×1280 پیکسلی، پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 1.6 گیگاهرتز، رم 2 گیگابایتی، دوربین 5 مگاپیکسلی است.

 

image

 

مشخص نیست که این عکس واقعیت دارد یا خیر و باید تا نمایشگاه صبر کنیم و ببینیم که این عکس می‌تواند عکسی لو رفته از این تبلت باشد یا خیر؟ شما چه فکر می‌کنید؟

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۶
آیا این واقعا هست؟ آیا این واقعا نیست؟ شما چه فکر می کنید؟ حال چه باید کرد؟؟؟ نظر شما چیست؟؟؟؟؟؟پس چرا حرف نمی زنید؟؟؟بگویید دیگر؟؟ بابا جمع کنید این بحثارو.حالا یه عکسی از یه شرکتی اومده بیرون.ارزش این همه بحث و جنگ و جدل نداره که... هزارجور مسئله مهمتر ازینا وجود داره.حالا یه عکس از یه جایی اومده بیرون.خب به درک که اومده بیرون.. سر یه چیز به درد بخور بحث کنید.که شاید یه گره ای از کار مردم بتونید باز کنید.نونشو یکی دیگه میخوره،حرص و جوش و جنگ و جدلش واسه جوونای ماست.من تو چندتا سایت نظرارو دیدم.یکی میگه سونی،اون یکی میگه سامسونگ.یکی میگه الجی یکی میگه اچ تی سی.لااقل منطقی هم صحبت نمی کنن.اکثرا از روی تعصب.البته بی انصافی نمی کنم.بودن کسایی که منطقی هم نظر دادن و کاملا مشخصه و باید بگم دمشون گرم. از بحث خارج نشم.خلاصش عزیزان من..حواسا جمع..سر هیچ و پوچ نباید به جون همدیگه بیفتیم.و ازون مهمتر مواظب باشیم که غرق دنیا نشیم.این گوشیو گوشی بازی آخر نداره.اگه بیفتی توش فاتحت خوندس.نه تنها گوشی.بلکه هر چیز دیگه.کلا دنیا خاصیتش اینه منو ببخشید عزیزان.شاید کارم از همه ی آدما خرابتر باشه.اما خواستم یه تلنگری زده باشم.و اول از همه به خودم.خدانگهدارتون.التماس دعا

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۶
زندگی زیباست زشتیهای ان تقصیر ماست!

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۶
he he سامسونگ bayad sange pa dorus kone dg in mozakhrafa chie akhe

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۶
به نظرمن شماکه عرظه ی تبلت ساختن رو ندارید بی خیالش بشین هه هه هه...

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۵
چرا انقدر زشته؟! طراحی های قبلیاش خیلی بهتر بودن