خانهاخبار
بروزرسانی جدید برای نوکیا لومیا 920 و لومیا 820

بروزرسانی جدید برای نوکیا لومیا 920 و لومیا 820

این بروزرسانی ویژگی‌های جدید خوبی را برای این دو گوشی به همراه خواهد آورد.
۱۳۹۱/۱۰/۳۰

قبلا گفته بودیم که بروزرسانی جدیدی برای نوکیا لومیا 920 در راه است تا مشکلی که در دوربین این گوشی در هنگام عکاسی وجود دارد تا برطرف شود.

 

به گزارش اکنون نسخه‌های جهانی دو گوشی لومیا 920 و لومیا 820 این بروزرسانی را که Portico نام دارد دریافت کردند این بروزرسانی مشکلی که دوربین در هنگام عکاسی داشت و عکس‌هایی تار تهیه می‌کرد را برطرف می‌کند.

 

همچنین این بروزرسانی ویژگی به نام "همیشه روشن" را برای Wi-Fi گوشی به همراه می‌آورد در حالی که ویژگی دیگری با این کارآیی که فرد می‌تواند برای شخص تماس گیرنده در حالی که تماس را رد می‌کند یک اس ام اس ارسال کند به گوشی اضافه شده است. دیگر ویژگی‌هایی که این بروزرسانی به همراه می‌آورد عبارتند از افزایش عمر باتری، رفع مشکل خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی و بهبودهایی که برای اینترنت اکسپلورر ایجاد می‌شود.

 

درست است که این بروزرسانی برای مدل‌های آنلاک گوشی‌های لومیا 920 و لومیا 820 ارائه شده است اما اگر شما به تازگی این گوشی را خریداری کنید این بروزرسانی بر روی آن وجود دارد برای اطمینان از اینکه گوشی به روز شده است می‌توانید کد سیستم عامل را که باید 8.0.10211.204 بررسی کنید.

 

image

 

نوکیا گفته که برای بروزرسانی باتری گوشی شما باید پر باشد و به شبکه Wi-Fi نیز دسترسی داشته باشید و تمام این پروسه 30 دقیقه طول خواهد کشید. این بروزرسانی از طریق Wi-Fi ارائه خواهد شد و به رایانه نیازی ندارید و همچنین نیازی به بررسی اینکه بروزرسانی ارائه شده یا خیر وجود ندارد زیرا زمانی که بروزرسانی ارائه شود گوشی به شما اطلاع می‌دهد که یک بروزرسانی درحال انتظار است.

 

همچنین نوکیا گفته که این بروزرسانی تا انتهای ماه فوریه (اواسط اسفند ماه) برای تمام مناطق ارائه می‌شود.

 

منبع: The Verge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۷/۲۶
لومیا 820 واقعاً معرکه است. من قصد خریدش رو دارم با تحقیقی که در مورد این گوشی انجام دادم به این نتیجه رسیدم که هیچ چی نوکیا نمیشه

مهمان

۱۳۹۲/۶/۳
سلام چرا اس ام اس میاد بالای صفحه خط اولش میاد من چیکار کنم؟

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۷
بالا خره خریدمش 970

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۱
سلام دوستان برا این مدل لومیا کیف و محافظ صفحه چیزی هست تو بازار لطفا خبر بدین ممنون میشم؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱۳
سلام من 2 هفته بعد از اومدنش این گوشی وخریدم و ازش راضی ام وزنشم اصلا منو اذیت نمیکنه من خریدمش 599 یورو ولی بعد از 2 هفته بخاطراستقتبالی که ازش بود شد 639 یورو یه مدتم رنگ مشکیش توو المان نایاب شده بود. benjamin.T