خانهاخبار
گلکسی نوت یا گلکسی تب یا هر دو؟

گلکسی نوت یا گلکسی تب یا هر دو؟

سامسونگ در نمایشگاه MWC2013 کدام یک را معرفی خواهد کرد؟
۱۳۹۱/۱۰/۳۰

دیروز در خبرها پخش شده بود که سامسونگ تبلت گلکسی نوت جدید را با صفحه نمایش 8 اینچی برای رقابت با آی‌پد مینی در نمایشگاه MWC 2013 رونمایی خواهد کرد. گفته شده بود که صفحه نمایش این تبلت 8 اینچی و با کیفیت 1280×800 پیکسل خواهد بود.

 

به گزارش امروز منابع جدید خبر می‌دهند که این تبلت، گلکسی نوت جدید نخواهد بود بلکه این یک دیوایس جدید و یک تبلت جدید با نام Galaxy Tab 3 خواهد بود که مجهز به صفحه نمایش 8 اینچی فول اچ دی است.

 

image

 

البته هر دو مطلب هنوز در حد شایعه هستند اما با شناختی که از سامسونگ داریم حتی امکان اینکه در نمایشگاه MWC شاهد معرفی هر دو دیوایس از سامسونگ باشیم وجود دارد.

 

شما چه فکر می‌کنید؟

 

منبع: sammyhub

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (64 نظر)

محمدی

۱۳۹۵/۶/۱۸
به نظر من توهین به اپل یا سامسونگ و طرفداراشون واقعا دور از فرهنگ و شعور اجتماعیه،شخصا از آیپد ایر استفاده کردم و میکنم و خیلی خیلی هم راضیم حالا هم اومدم تا سامسونگ رو انتخاب کنم نه بخاطر اینکه آسپد ایر بد باشه بخاطر اینکه میدونم هر دو برند در سطح جهانی عالی کار میکنن و دوست دارم که سامسونگ رو هم تجربه کنم?امیدوارم همه به این نتیجه برسیم که هردو برند بزرگ هستن و نمیشه به راحتی با هم مقایسشون کرد،یه سوالم از شما دارم اینکه توی مدل های سامسونگ گلکسی تبs2 بگیرم یا نت.ممنونم?

مهمان

۱۳۹۳/۶/۸
چون واقعا کمبود دارید! و اینو بدون که تجهیزات داخل محصولات اپل رو سامسونگ میسازه اپل سرهم میکنه اوکی؟ لطفا عقده ای بازی هم درنیارید من نمیگم اپل بده ولی بدرد ایران نمیخوره ......الهه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۸
عزیزم تب 8 اینچی عالیه و فوق العاده اگه سیم کارت خو میخایt311و اگر نهt310عالین من خودم t311دارم خیلیم راضیم

مهمان

۱۳۹۳/۴/۳
سلام من 11سالمه ومی خوام یه تبلت بگیرم که هم باهاش بازی کنم وهم باهاش درس بخونم ولی نمی دونم نوت بهتره یاتب؟ لطفااگه تجربه ای ازنوت یاتب داریدبه من بگیدومن روراهنماییم کنید.باتشکر(بهار)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۶
یکی نیست جواب درس بده نوت بهتره با تب؟