خانهاخبار
فروش 1 میلیونی Optimus G و خبرهایی از Optimus G Pro با صفحه نمایش فول اچ دی

فروش 1 میلیونی Optimus G و خبرهایی از Optimus G Pro با صفحه نمایش فول اچ دی

ال جی توانسته 1میلیون گوشی Optimus G را تا کنون به فروش برساند.
۱۳۹۱/۱۰/۳۰

گوشی Optimus G ال جی یکی از بهترین گوشی‌هایی است که توسط ال جی ساخته شده است و ما نیز در رتبه بندی خود جایگاه چهارم را مستحق این گوشی 4.7 اینچی دانستیم.

 

به گزارش دیروز شرکت ال جی اعلام کرد که توانسته به صورت جهانی 1 میلیون از این گوشی را به فرو برساند. شاید این میزان فروش در برابر فروش گلکسی سامسونگ و آیفون اپل چشمگیر نباشد اما برای ال جی می‌تواند یک شروع خوب باشد.

 

image

 

همچنین دیروز در خبرها شایعه شده است که گوشی 5 اینچی فول اچ دی ال جی با نام Optimus G Pro با پردازشگر چهار هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی، باتری 3000 میلی آمپری، دوربین 13 مگاپیکسلی، رم 2 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی به زودی از راه خواهد رسید.

 

مشخص است که ال جی برنامه‌های زیادی برای افزایش فروش خود دارد و باید ببینیم که با ورود ال جی به دنیای فول اچ دی‌ها فروش ال جی افزایش پیدا می‌کند یا خیر؟ نظر شما چیست؟

 

منبع: technobuffalo

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱
به نظر من ال جی بیشتر یخچال فروش هست تا سامسونگ.البته سامسونگ هم مالی نیست.فقط سونی.این قدر منفی بدین تا جونتون در بیاد.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱
چی؟! ال جی؟! خخخخخخخخخخخخخ!:)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱
خیلی خنده داره بعضی از کامنتا.اقای محترم خز ترین و بی کلاس ترین برندا نوکیا و سونی هستن!!!در عئض برترین و با کلاس ترین برندا سامسونگ و اپل و اچ تی سی و ال جی هستن!!!اره سونی بره همون لنز دوربینشو بزنه.کلا سونی تو هر چیزی خوب هست به جز گوشی.تو گوشی اشغال بازیافتی تحویل مردم میده مثل اکسپریا زد که صفحه نمایشش مشکل شدید زاویه دید داره!!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱
ال جی بزرگترین دنیاست بعد از منچستر.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳۰
ال جی هم طرفدار داره ؟ من:-) اپل:-) سونی:-) سامسونگ:-) جی ال ایکس:-) تبلت های ایرانی دیمو:-)