خانهاخبار
فروش بسیار خوب آیفون در سه ماه آخر سال 2012

فروش بسیار خوب آیفون در سه ماه آخر سال 2012

یک تحلیلگر نظر خود را در مورد فروش خوب آیفون در سه ماه چهارم سال 2012 اعلام کرد.
۱۳۹۱/۱۰/۲۸

چند روز پیش بود که اخباری را شنیدیم مبنی بر اینکه اپل سفارش قطعات آیفون 5 را به علت پیش بینی درخواست کم برای این گوشی کاهش داده است.

 

به گزارش امروز نظر یکی از تحلیلگران بازار در مورد میزان فروشی که اپل در سه ماهه آخر سال 2012 داشته منتشر شده است و انتظار بر این است که اپل توانسته رقم عجیب 52 میلیون آیفون را در این سه ماهه به فروش برساند. با وجود اینکه انتظار بر این است که خط تولید آیفون و آی‌پد خوب فروش کند اما احتمال اینکه یک محصول خاص در این خط افت فروش داشته باشد وجود دارد.

 

این تحلیلگر می‌گوید که از این 52 میلیون آیفونی که توسط اپل به فروش رفته است 35 میلیون آن مربوط به فروش آیفون 5 بوده و آیفون 4S و آیفون 4 به ترتیب هر کدام 9.5 و 7.3 میلیون عدد به فروش رفته‌اند.

 

image

فروش 52 میلیون آیفون در سه ماهه آخر سال 2012 رشدی 93 درصدی را نسبت به 3 ماهه قبل نشان می‌دهد و در مقایسه فروش آیفون در سه ماهه آخر سال 2012 با سه ماهه آخر سال 2011 اپل رشدی 41 درصدی را تجربه می‌کند.

 

بنابراین شاید شایعاتی که در مورد کاهش سفارش قطعات آیفون شنیدیم با نگاهی به این فروش خوب چندان هم درست به نظر نمی‌آیند، نظر شما چیست، آیا اپل در حال زوال است یا بالعکس تفکر همگان اپل در حال صعودی است که همه را متعجب خواهد کرد؟

 

منبع: appleinsider

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (109 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱
شما ها نمی شه رقابت نکنید هی سامسونگ هی اپل ای بابا

daviditnet

۱۳۹۱/۱۱/۱
جالبه: اين آقا كه خودشو طرفداره اپل ميدونه و ميگه من آيفون 4 دارم حرف خنده دار ميزنه.اين آقا خودش طرفداره سامسونگه كه خودشوشو جاي طرفداران اپل معرفي ميكنه.از طرز نوشته‌هاش مشخصه. وقتي سامسونگ يه كپي كاره متقلبه (اخه تو كار كپي هم شوت ميزنه عين همين دوستمون) از طرفداراشاون هم بايد انتظار اين مسائلو داشته باشيم.خجالت هم خوب چيزيه.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱
من خودم طرفداره اپل هستم.و ایفون4اس!دارم.الان میشه بگید من برای چی باید این ایفون4اس خودمو عوض کنمو برم این ایفون5 رو بخرم؟؟مثلا این اپل چه شاهکاریو نواوری تو این گوشی گذاشته که من طرفداره اپل برم گوشیمو بفروشمو پول بذارم اینو بخرم.اصلا 6میلیون باشه.پولش برام مهم نیس.منظورم اینه که ایفون4اس با این گوشی هیچ فرقی انچنانی نمیکنه.راستش من تا 2سال پیش از اچ تی سی و سامسونگ بدم میومد و از اپل خوشم میمد.ولی حالا بر عکس شده.دیگه داره حالم ازین اپل بهم میخوره.طراحیش که از ایفون4اس زشتر هستو گوشی خودم خوشگلتر هست.اپل خالی بست که باریکترین گوشی دنیاست.گفت که برترین صفحه نمایش دنیاست که همش دورغ تبلیغاتی بودو همچین چیزی نبود.اصلا اپل معروف بود که هر محصولشو با یک نواوری بده بیرون.ولی تو این محصول هیچ نواوری داده نشده.تازه ایفون5 این همه مشکل داره.از باطی تا خش خشی بودن تا نقشه اپل و دوربینشو وای فای و...!!ولی ایفون4اس همچین چیزای نداشت.کجای ابر مرد جهان!!استیو جابز که اپل جونمون به چه روزی افتاده.من تا 2ماه دیگه یا نوت2 میخرم یا میرم اس3 میخرمو خلاص.اپل بای

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱
اپل دیده کسی دیگه بش توجه نمیکنه و با ایفون5 گند زدو اس3 شکستش داد حالا داره میسوزه.اپل یک دزد مردم فریب هست که فقط به فکر جیبش هستو کوچکترین احترامی به مردم نمیذاره.اخه اپل هم شد برند؟؟خز شده دیگه سیب کرم خورده.این یک واقعیت هست که اپل از سامسونگ کم اورده و رفته تو گلابی ها حالال داره خودشو به درو دیوار میزنه که خودشو بکشه بالا.تو میدان رقابت که نمیتونه کاری کنه مجبوره در دادگاه ها بجنگه!!!اپل همیشه در برابر سامسونگ یک شکست خوردس.تو تبلت که اماره سامسونگ داره فضایی میشه.تو گوشی هوشمند هم 3سالی هست که ایفون زیره سامسونگ هستو هر سال گلکسی ها دارن ایفون ها رو شکست میدن!!فروش اس3 هم که دیگه جای خودش داره!!پیش فروشش فقط 9میلیون دستگاه بوده!!!ایفون5 چی؟2میلیون!!فقط سامسونگ.david=عقده ای ترین آی شیپ سایت

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳۰
ببین این سامسونگی ها بنده خدا ها رو مطلب کلیک کردن خیلیه آخه این بنده خدا از برند چی میدونن؟ الآن تو تهران بیشترین فروش رو پراید ....فووووول آپشن داره ... اما خوب معلومه که هر کسی نمی تونه BMWX6,BENZ,و پورش سوار شه.... بابا سامسونگ بابا فروش بالا ...خوبه تازه بازار ایرانو گرفتی واینه حالت اپل که تحریمه واستکبار جها نیه باز داره رقابت می کنی کره ا ی های کپی .... پیس