خانهاخبار
فروش سری Lumia و Asha تا کنون چه میزان بوده است؟

فروش سری Lumia و Asha تا کنون چه میزان بوده است؟

سری Asha نوکیا بیشتر از سری Lumia فروش داشته است.
۱۳۹۱/۱۰/۲۵

نوکیا امید زیادی به گوشی‌های سری لومیای خود دارد و می‌خواهد تا یکبار دیگر با فروش خوب این گوشی‌ها در دنیای اسمارتفون‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد که با ارائه گوشی خوب لومیا 920 تا حدی در این امر موفق ظاهر شد.

 

 

به گزارش سایت AllThingsD آماری که توسط خود نوکیا ارائه شده است را منتشر کرده است در این آمار و ارقام موفقیت جزئی سری لومیا در فروش به چشم می‌خورد اما چیزی که از همه جالب تر است این است که سری Asha نوکیا توانسته بیشتر از سری لومیا فروش داشته باشد، در این آمار و ارقام گفته شده که در سه ماهه چهارم نوکیا 9.3 میلیون گوشی Asha را به فروش رسانده در حالی که فروش سری لومیا در همین بازه زمانی 4.4 میلیون دستگاه بوده است.

 

image

 

مشخص نیست که با فروش کدام خانواده از گوشی‌ها، نوکیا سود بیشتری کسب می‌کند اما چیزی که از اینجا نتیجه می‌شود این است که گوشی‌های سیمبینی نوکیا هنوز از گوشی‌های ویندوزفونی این شرکت محبوبیت بیشتری دارند.

 

منبع: technobuffalo

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳۰
تو با دوستت...میخوری که داری از نوکیای اشغال طرفداری میکنی..اخه نوکیا هم شد برند؟؟اشغال زیباه هم نیس نوکیا

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۹
faghat nokia

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۹
i love nokia

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خیلی عجیب بود. مشیه فروش سامسونگ رو هم بگین؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۷
نظرات مثبت و منفی همه چی رو کامل روشن میکنه.بعضی طرفدارای نوکیا دیگه شورشو دراوردن.خب عزیزم برندت در حد سامسونگ و اپل نیس دلیل نمیشه فحش رو بکشی به سامسونگ و اپل و مردم و سایت جی اس ام که!!!پلاستیکه سامسونگ شرف داره به اهن بازیافتی های پاره اجر نوکیااا