خانهاخبار
نگاهی مختصر به محصولات موبایلی معرفی شده در CES2013

نگاهی مختصر به محصولات موبایلی معرفی شده در CES2013

CES 2013 تمام شد، در اینجا با هم نگاهی مختصر به محصولات معرفی شده در این نمایشگاه می‌ اندازیم.
۱۳۹۱/۱۰/۲۴

نمایشگاه CES 2013 با تمامی شایعاتی که قبل از آن وجود داشت به پایان رسید و بسیاری از شایعات در مورد آن نیز واقعیت پیدا نکرد.

 

بیاید با هم نگاه مختصری به بخش موبایلی این نمایشگاه و مواردی که در آن اتفاق افتاد بیاندازیم:

 

سونی در این نمایشگاه 2 پرچمدار جدید خود با نام‌های Xperia Z و Xperia ZL را معرفی کرد، ما به طور کامل به این دو گوشی پرداختیم که خبر این دو گوشی را از این قسمت  می‌توانید مشاهده کنید.

 

هوآوی نیز در این نمایشگاه درخشان ظاهر شد و سه گوشی را معرفی کرد که یکی از این گوشی‌ها یک گوشی اندرویدی با صفحه نمایش 5 اینچی با نام Ascend D2، گوشی بعدی یک فبلت به اندازه 6.1 اینچ و باز هم اندرویدی با نام Ascend Mate و در آخر یک گوشی ویندوزفونی با صفحه نمایش 4 اینچی با نام Ascend W1 بودند.

 

سامسونگ در این نمایشگاه تصمیم گرفت تا محصول جدید موبایلی را معرفی نکند اما در طول برگزاری نمایشگاه و در خارج از نمایشگاه سامسونگ رنگ‌های جدید گلکسی اس مینی و نسخه بهبود داده شده گلکسی اس 2 یعنی گلکسی اس 2 پلاس را معرفی کرد. در عین حال در نمایشگاه CES شاهد این بودیم که سامسونگ در حال کار بر روی صفحات OLED قابل انعطاف است.

 

آلکاتل که مدت زمان زیادی است در دنیای موبایل ساکت و خاموش بوده امسال با معرفی گوشی‌های جدید خود همگان را غافلگیر کرد، آلکاتل در این نمایشگاه 6 گوشی جدید با نام‌های One Touch Scribe X (با صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی)، One Touch Scribe HD-LTE (با صفحه نمایش 5 اینچی اچ دی)، One Touch Idol Ultra، One Touch X’pop، One Touch S’Pop و One Touch T’Pop را معرفی کرد در کنار این گوشی‌ها همچنین 5 تبلت اندرویدی نیز توسط این شرکت با نام‌های Evo 7 HD, Evo 7, One Touch Tab 7, One Touch Tab 7 HD و One Touch Tab 8 HD معرفی شدند.

 

ZTE در این نمایشگاه یک گوشی با نام Grand S را معرفی کرد که ادعا می‌کند باریک ترین گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش 5 اینچ فول اچ دی است.

 

لنوو یک گوشی با نام K900 که مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی، پردازشگر 2 هسته‌ای است و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند را معرفی کرد. در کنار این گوشی IdeaPhone S890, S720, A800 and A690 نیز معرفی شدند.

 

Vizio نیز در این نمایشگاه یک گوشی 5 اینچی فول اچ دی و یک گوشی 4.7  اچ دی معرفی کرد.

 

ایسر در این نمایشگاه یک تبلت بسیار ارزان قیمت با نام Iconia B1-A71 که یک تبلت 7 اینچی است را معرفی کرد.

 

در این نمایشگاه کوآلکام و NVIDIA نیز پردازنده‌های جدید خود را معرفی کردند. همچنین سامسونگ از پردازنده جدید 8 هسته‌ای خود پرده برداری کرد.

 

درست است که در این نمایشگاه شاهد معرفی گوشی‌های جدید زیادی نبودیم و شایعات همچنان به عنوان شایعه مانند اما منتظر می‌مانیم تا نمایشگاه MWC2013 برگزار شود و ببنیم کدام شایعات درست از آب در خواهند آمد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۹
AQAIAN in nazara shakhsye.harki ye saliqeo tasobi dare.manke migam vaqan samsung dare goshihaye perfecti mizane vali esmesh bara bazia qable hazm nis.man be saliqe khodam sony to tecnoloji satl ashqalam bezane ma tarfdaresham.be nazaram sony xperia z harfa ziadi dare bara gogtan.

daviditnet

۱۳۹۱/۱۰/۲۷
كل مردم دنيا ميدونن كه سامسونگ دزد متقلب كاره. والان هم هرچي توليد كرده از اپل كپي كرده.بهتره يه سر به گوشيهاي سامسونگ قبل از ورود اپل به دنياي موبايل بزنيد تا متوجه حرف من بشيد. ولي نميدونم اين فرد كه ميگه اپل دزده هنوز چرا نفهميده. دادگاهاي معروف سامسونگ را بخاطره دزدي ، جريمه و باعث آبروريزيش شده را بخاطر داريد

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فقط میتونم بگم چقدر بعضیاااا عقده دارن..همین..عقده داره نسبت به سامسونگ تو بعضیا میترکه!!!!!!!!!!سامسونگ با اینا چیکار کردی؟؟؟اپل دزد مردم فریب

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اپل من: خوب شد اپل با اون تكلونوژي غول پيكرش ظاهر شد تا طراحي و سيستم عاملش سرمشق ديگر برندهاي پيزوري بشته تا بتونند با تقلب و كپي كردن (آخه خند‌دارش اينكه تو كپي كردن هم شوت ميزنند) براي سطح پايين و عوام به نونو نوايي برسند.باز جالب با اين برنداي پيزوري منتظر ميشن كه ببيند باز اپل چي خلق ميكنه تا عين منيژكها شروع به كپي كردن بكنند.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۷
سامسونگ داشتن لیاقت میخواد که طرفدارای آی شیپ اپل ندارن!!!!