خانهاخبار
گوشی جدید HTC در کنگره موبایل بارسلون 2013

گوشی جدید HTC در کنگره موبایل بارسلون 2013

در میان هیاهوی CES نباید از بزرگ‌ترین گردهمایی موبایل جهان در بارسلون غافل شد. در این مطلب با گوشی جدید HTC که در این نمایشگاه معرفی می‌شود آشنا می‌شوید.
۱۳۹۱/۱۰/۱۹

HTCدر MWC سال گذشته از سری One خود رونمایی کرد و با معرفی One V، One S و البته شاهکاری به نام One X تلاش کرد از رقبای قدرتمند خود عقب نماند. البته گوشی‌های ناامیدکننده‌ای چون Wildfire S، Salsa و Chacha هم در این لیست قرار داشتند.

 

طبق پیش‌بینی‌ها و خبرهایی که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، HTC قرار است از آستین خود، HTC M7 بیرون بیاورد که بسیاری به موفقیت آن امیدوارند. گوشی خوبی که البته تعداد محدودی از آن آزمایش شده و یک 5 اینچی با صفحه نمایش 1080p است که یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه خود دارد. این نکته را هم به یاد بیاورید که نسخه بروزشده با نام HTC Sense 5.0  هم بر روی گوشی HTC M7 ارایه می شود.

 

 

image

 

 

البته این‌ها به تنهایی قابلیت‌های منحصر به فردی نیست اما کارشناسانی که از نزدیک این گوشی را امتحان کرده‌اند، آن را یک گوشی محبوب و قابل قبول در بازار جدید موبایل معرفی می‌کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آینده HTC در بازار موبایل امیدوارکننده است یا به نظرتان دوران HTC به پایان رسیده است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (74 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۹
عشق است فقط htc-بقیه رو وله له !!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۴
آقاي بابايي سلام. يعني به نظر شما هر كي اولين چهار هسته اي رو بزنه بهترين شركته؟ اگ شركتي مثلا چهارمين باشه كه quad core به كار ميبره ولي امكاناتش مثل كيفيت عكس و كيفيت فيلم و چيپ گرافيكي و كيفيت صفحه كه شامل viewing angle و Contrast و sunlight legibility و brightness و color هست از اون شركت اولي بهتر باشه آيا بازم ميشه گفت اولي بهتر چهارميه؟ شما واقعا از كيفيت عكس و فيلم و باتري و عملكرد پردازنده ي مثلا one x راضي هستي؟ توي تموم تست هاي gsmarena اون پايينتر بود از رقبا. خوب مردم به همين چيزا دقت ميكنن و نهايتا انتخاب ميكنن و همين باعث ميشه htc اين چند وقته اينهمه ضرر كنه...من خودم اينترفيس htc رو دوس دارم ولي معتقدم بايد ايراداشو اصلاح كنه چون اپل و سامسونگ توي هر كدوم از موارديكه گفتم ، تلاششونو ميكنن و اين واقعيته .درسته كيفيت ساخت htc بهتره از سامسونگ ولي توي موارد فوق سامسونگ بهتر رضايت مشتري هاشو جلب كرده .من خودم الان نه سامسونگ دارم نه اپل كه بخام طرفداري كنم ازشون ولي اميدوارم htc به خواسته هاي به جاي مشتري ها توجه بيشتر كنه...يا حق

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۳
داداش من اکه s4 بیاد این گوشی که بیخیال ایفون 6 بیاد قورتش میده

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۳
HTC هنوزم که هنوزه یکی از برند های محبوب گوشی است و از نظر من بهترینه

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۳
اخه اون موقع ک HTC تاچ میزدوبقیه کجا بودن؟!! best of besti HTC ;)