خانهاخبار
سونی رسما Xperia Z و Xperia ZL را معرفی کرد+عکس

سونی رسما Xperia Z و Xperia ZL را معرفی کرد+عکس

۱۳۹۱/۱۰/۱۸

خبرها وشایعات این چند روز اخیر بیشتر در مورد پرچمدار جدید سونی بوده است، اما بالاخره این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفتند.

به گزارش دیشب به وقت تهران در مراسمی که در نمایشگاه CES برگزار شد سونی گوشی Xperia Z و Xperia ZL خود را معرفی کرد. مشخصات و عکس این دو گوشی را در زیر مشاهده کنید:

 

Xperia Z

مشخصات کامل گوشی

پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4 Pro

رم 2 گیگابایتی

image

 

 

صفحه نمایش 5 اینچی Full HD 1080p مجهز به موتور براویای 2

image

 

دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئویی 1080p

مقاوم در برابر آب و گرد وغبار

 

image

 

باتری 2330 میلی آمپری

 

image

مجهز به Wi-Fi، NFC، رادیو FM، درگاه حافظه خروجی

image

اندروید 4.1 آبنبات ژله‌ای

زمان عرضه به بازار ماه مارس (اسفند ماه)

image


 

 

Xperia ZL

 

این گوشی شباهت زیادی به Xperia Z دارد با این تفاوت که ویژگی ضد آب و ضد گرد غبار بودن را ندارد و دوربین دوم آن نیز در قسمت جلو در گوشه سمت راست آن قرار دارد و از Xperia Z نیز سنگین تر است.

 

صفحه نمایش 5 اینچی Full HD 1080p

image

دوربین 13 مگاپیکسلی

درگاه حافظه خارجی

image

اندروید 4.1 آبنبات ژله‌ای

زمان عرضه به بازار ماه مارس (اسفند ماه)

image

 

در مورد قیمت هیچ کدام از گوشی‌های جزئیاتی منتشر نشده است و این دو گوشی هر کدام مربوط به بازارهای کشورهای مختلفی هستند.

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (176 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۲
واقعااااا نازه خدا کنه پولم جور شه یکیشو بخرم شیک ترین گوشیه

miami2011

۱۳۹۱/۱۰/۲۵
آقا یا خانومی که اومدی به صراحت داری به من و سونی و طرفداراش توهین میکنی .. مردم فقط کافیه کامنت منو بخونن ... بعد کامنت تو رو هم بخونن .. خودشون میفهمن کی افراطی هست و از روی تعصب نظر میده .. در ضمن من طرفدار اپل هستم و سونی رو تحسین میکنم چون واقعا یه گوشی عالی تولید کرد

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۵
دوستان!!!!!!! شما آندرویدی ها باید متحد باشین و آیفون رو زمین بزنین نه که بین خودتون دعوا بشه طرفدارهای سامسونگ هم لطفا اینجا نظر ندن. به قول خودتون مگه سامسونگ دنیا رو نمیچرخونه؟؟؟ برین تو محصولات خودش نظر بدین فقط سونی!!!!!!!!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۵
من الان نوکیا دارم.وزیباترین گوشی که تاقبل از معرفی این گوشی سراغ داشتم آیفون بود.ولی حالا باید اعتراف کنم این گوشی خدای طراحییه!!!!!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۴
اقای miami بذار روک بهت بگم خیلی کامنتت بی منطق بود.شما طرفدارای سونی همتون همین هستید.شماها افراطی ترین طرفدار هستید و هیچی حالیتون نیس جز چرتو پرت گفتن!!اینجا سایت موفق جی اس ام هست که محبوب ترین سایت هست.سامسونگ هم پر طرفدار ترین برند جهان هست.باور نمیکنی برو سایت فون ارنا ببین طرفدارای سامسونگ چقدر هستن.علاوه بر جهان سامسونگ پر طرفدار ترین برند ایران هست.نمونش نظر سنجی جی اس ام.گوشی خزو جواد اشغالتون رو که هیچ کس ازش استقبال نکرده رو با این حرفا توجیح نکنید!!!سونی تموم شدس.دنیا داره الان رو سامسونگ میچرخه نه اون سونی که طراحی های مسخرشو دیگه همه میدونند!!!همه هم از گوشی خیلی بارشون هست این شما هستی که هیچی بارت نیستو فقط میخوای با تعصب به مردم توهین کنی!!!