خانهاخبار
رابط کاربری جدید HTC

رابط کاربری جدید HTC

HTC Sense 5 در راه است
۱۳۹۱/۱۰/۱۸

حرف و حدیث‌هایی از  لایه جدید HTC Sense به گوش رسیده است، گفته می‌شود که نسخه بروزشده با نام HTC Sense 5.0  که انتظار می‌رود بر روی گوشی HTC M7 قرار گیرد به زودی ارائه می‌شود.

 

به گزارش اکنون از صفحه کلید شماره گیر و صفحه کلید نوشتاری این نسخه جدید عکس‌هایی به بیرون درز کرده است.

 

چیزهایی که از این رابط کاربری جدید مطمئن هستیم این است که این رابط کازبزی قرار است بسیار ساده و روان باشد و احتمالا شاهد تغییرات جدیدی در صفحه قفل گوشی هستیم.

 

image

 

image

 

HTC همیشه بهترین رابط‌های کاربری را داشته است و رابط کاربری Sense همیشه از بهترین رابط‌های کاربری در بین تمام اسمارت‌فون‌ها بوده است و مطمئنا اینبار نیز شاهد یک رابط کاربری زیبا از این کمپانی خواهیم بود.

 

منبع:  pocketnow

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۰
اون دوستانی که میگید سامسونگ دست همه هست و میخواید ارزشش رو بیارید پاییین. چه ربطی داره چون دست همه هست پس بدرد نمیخوره برعکس میگید چون مشهور و خوبه دست همه هست. این نشون میده که سامسونگ پادشاه و داره حکم رانی میکنه. میخواید منفی بدید بدید ولی این یه واقعیت که سامسونگ دست همه هست چون مشهور و خوب و از واقیت نمیشه فرار کرد.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۹
انگار M7 میخواد بترکونه خدا میدونه چیه !

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۹
ه احترام اچ تی سی ی کف مرتب همگی

htcbutterfly

۱۳۹۱/۱۰/۱۹
آخه من چی بگم sony j تازه وارده و قبل از اون یعنی sony erricson رابط کاربریش sence نبوده اولین رابط کاربر sence رو شرکت htc زده پس بیخود نگید که htc از sony کپی کرده تا آخر هم آگه شرکت های دیگه (sony samsung lg و...........) رابط کاربری بزنن حتی ناخن رابط کاربری htc نمیشن.

scenic

۱۳۹۱/۱۰/۱۹
به نظر من اچ تی سی یه مارک خاص هستش که همه ندارنش و رابط کاربری که داره برترین رابط کاربری هستش که باعث شده من تا به امروز بعد از فروش سامسونگ و سونی و نوکیا روی این گوشی پایبند بمونم اچ تی سی رو میتونین از اچ دی 2 بشناسین ویندوز 6.5 - ویندوز 7 - آندروید و شاید ویندوز 8 این همه پشتیبانی از یه گوشی واقعا عالیه در ضمن برای دوستمون که نوشته سنس هنگ میکنه واقعا سنس سنگینه ولی روی گوشیهای اچ تی سی هیچ مشکلی نداره من رو گوشیم رام سنسیشن رو دارم و عالیه اما خوب درسته گوشیهایی مثل سامسونگ و ... اگه کاستوم رام سنسدار بریزی روشون خیلی سنگین میشن اینم نشون از قدرت اچ تی سی داره رابط کاربری تاچ ویز واقعا خیلی سادست به نظر من آدم باید واقع بین باشه اینکه ما بیایم برای چند تا برند با هم بحث کنبم ارزشی نداره سودش مال اونا دعواش هم مال ما یکی اچ تی سی دوست داره یکی سامسونگ نظر همه محترمه حالا منی که دو گوشی هم مرتبه امنیا 2 و اچ دی 2 رو داشتم اچ دی تو رو ترجیح میدم این نظر شخصیه منه هر طرفداری از هر برندی هستید دمتون گرم . بای