خانهاخبار
آیفون یا قابلیت بو کردن و مزه کردن!

آیفون یا قابلیت بو کردن و مزه کردن!

پردازشگر جدید برای آیفون
۱۳۹۱/۱۰/۱۸

دنیای تکنولوژی با سرعت به سمت جلو در حال حرکت است و هر روز شاهد پیشرفت‌های جدیدی هستیم.

 

به گزارش امروز در خبرها آمده است که یک کمپانی با نام Adamant Technologies یک پردازشگر جدید را طراحی کرده است که می‌تواند بو و مزه را تشخیص دهد، این پردازشگر مخصوص آیفون است. این پردازشگر به کاربران آیفون اجازه می‌دهد که با آیفون خود مزه‌ها و بوهای مختلف را تشخیص دهند.

 

image

 

این پردازشگر از 2000 حسگر استفاده می‌کند، این کمپانی این پردازنده را یک تا 2 سال دیگر ارائه خواهد کرد و یک اپلیکیشن مخصوص نیز برای آن طراحی کرده است.

 

همچنین این کمپانی در حال طراحی وسایل جانبی دیگری برای آیفون است که با این وسایل جانبی امکان تست قند خون و امکان فهمیدن علت بوی بد بازدم وجود دارد.

 

کم کم دیگر اسمارت فون‌ها تنها نقش برقراری ارتباط را نخواهند داشت و در حال تبدیل شدن به یک گجت همه کاره هستند که جزء اصلی زندگی همه انسان‌ها خواهند شد.

 

منبع: CNET

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (76 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۳
این که چیزی نیست من شنیدم میره میدان تره بار خریدم میکنه تازه میاد خونه واست کمپوت گلابی هم میخره D:

canyon

۱۳۹۱/۱۰/۲۱
بابا سیم سالامی... بابا فیزیک پزشکی...

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۰
به افتخار کسایی که از اپل خوششون می یاد البته بی جنبه رای ندند

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۰
نقل قول " دلیل نمیشه چون شما رشته ت اینه و فیزیک پزشکی مثلا خوندی از کارشناسای فوق حرفه ای تکنولوژی تو آمریکا بیشتر بدونی شما فقط در حد حرف و بحث میدونی و برای همون عوام یه دو تا اصطلاح به کار میبری که آره نمیشه،چیزی که دنیا داره تایید میکنه یه دکتر قلابی نمیتونه ردش کنه " میگن کافر همه را به کیش خود پندارد. شما دقیقا جزئی از اون عوامی هستی که ذکر شد (مطمئنم سواد انگلیسی درست هم نداری وگرنه ویکیپدیا رو میخوندی) و الان فریب خوردی و میتونی تا 2 سال دیگه منتظرگوشی بینی دارت بمونی. از الان مبارکت باشه.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۹
از ايفون بعيد نيست.