خانهاخبار
عکس‌هایی که بعضی امکانات Xperia Z را تایید می‌کنند

عکس‌هایی که بعضی امکانات Xperia Z را تایید می‌کنند

عکس‌هایی جدید از Xperia Z
۱۳۹۱/۱۰/۱۶

شایعات در مورد پرچمدار شرکت سونی بسیار داغ شده است و تقریبا هر روز عکس‌های تازه‌ای از Xperia Z منتشر می‌شود.

 

به گزارش به تازگی یکسری عکس از این گوشی منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای از این گوشی را در اختیار می‌گذارد. این عکس‌های جدید می‌گویند که این گوشی یک گوشی ضد آب است و دوربین 13 مگاپیکسلی دارد. همچنین عکس‌ها تایید می‌کنند که گوشی به یک صفحه نمایش 5 اینچی Full HD مجهز خواهد بود و در داخل آن یک پردازگشر 4 هسته‌ای قرار گرفته است.

 

در خبرهای قبلی به شما در مورد قیمت این گوشی هم اطلاعاتی گفته بودیم با تمام این تفاسیر در صورتی که این گوشی با این قیمت و این امکانات ارائه شود می‌تواند یک گزینه خوب برای خرید شما باشد؟

 

image

 

image

 

image

 

image

image

image

 

image

image

 

 

منبع: eprice

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (136 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۸
این طرفدارهای سامسونگ دارن بد جور می سوزن ها!! زنگ بزنم اتش نشانی!؟!

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۸
من طرفدار سونی هستم و خودم حالا xperia go دارم. عالی هست. به نظر من xperia Z از s IV,...همه.... کلا بهتر میتونه باشه اگر واقعا اینطور باشه....

dikihossein

۱۳۹۱/۱۰/۱۷
معلومه سونی خوب داره اعصاب بغضی ها که دوست ندارن ببینند سونی داره پیش رفت میکنه را خورد کرده.....اخی....سامسونگ که الان ادعا میکنه مانیتور انعطاف پذیر زده این فناوری را سونی تو سال 2007 ساخت...مدارکش هم در یوتوب موجوده....اخه خداوکیلی گوشی های سامسونگ مخصوصا sIII و note II دقیقا مثل صابون میمونند....داداجو بپا یه موقع گوشی از دستت لیز نخوره...... .

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۷
Harvaght samsung va apple gooshie zede Ab ba pixel ppi e bala zadan shoma dorost migin.Dar zemn khode sony 1 sale varede bazare gooshi shode,,in brand az sakhte film gerefte ta game ha va console haye shakhe donyaro dorost karde az game ta shakhtarin filmaye donya az ps vita ta ps4 k gharare biad yekam begzare sony e vagheiiro neshoon mide.Samsung orzeye dorost kardane console bazi ham nadare che berese apple.. gooshie james bond ham xperia T bood dg azin shakhtar??:-P

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۷
واقعا واسه تک تکتون متاسفم دوستان.شما لیاقت اسمارت فون رو ندارین.واسه همین این کشور عقب افتاده.این طرفدارهای سامسونگ همچین میگن انگار مال کارخونه باباشونه.طرفدارهای سونی هم همینطور.بابا بس کنید.من تا حالا از تمامی برندها گوشی داشتم.بعضی ها خوب از آب در اومدن.بعضی ها بد.کی میخواین بفهمین تعصب روی برند بدبختتون میکنه؟؟عین بچه کوچولوها میپرین به هم.اونها همه با هم دستاشون توی یه کاست.تموم برندها قطعاتشون رو میدن به همیدیگه تولید کنن.بعد شما دارین کل کل میکنین؟؟نکنه سهام این شرکت ها مال شماست ما خبر نداریم!!