خانهاخبار
فروش موفق گلکسی نوت 2 در کره جنوبی

فروش موفق گلکسی نوت 2 در کره جنوبی

فروش 1 میلیونی گلکسی نوت 2 در کره جنوبی
۱۳۹۱/۱۰/۱۲

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 2 با استقبال چشمگیری روبرو شد و توانست ناکامی نسل قبل خود را جبران کرده و فروشی دو برابر سریعتر از نسل قبل خود داشته باشد.

 

به گزارش سامسونگ در 90 روز اول فروش در کره جنوبی توانسته 1 میلیون گوشی گلکسی نوت 2 را به فروش برساند. اگر به خاطر داشته باشید به شما گفتیم که به صورت جهانی نیز این گوشی توانسته بود 5 میلیون از این دستگاه را به فروش برساند.

 

سامسونگ در ساخت گوشی‌هایی که ریسک دارند به خوبی عمل می‌کند این کلاس از گوشی‌ها توسط سامسونگ وارد دنیای فناوری شده است و سامسونگ با بهبود آن‌ها توانسته به خوبی این گوشی را در میان کاربران محبوب کند.

 

image

 

حال باید ببینیم نسل بعدی این فبلت دوست داشتنی نیز می‌تواند موفق تر از این نسل ظاهر شود یا خیر، اخیرا نیز شایعاتی در مورد 6.3 اینچی بودن نسل بعدی این فبلت منتشر شده است، اما باید منتظر باشیم ببینیم سامسونگ برای نسل بعدی این فبلت چه برنامه‌هایی در پیش دارد.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۸
ادم باید بدون که80درصد موبایل سامسونگ فقط جلب توجه. سامسونگ باحیله هاش میخواد مردم گول بزنه!

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۷
گالکسی نوت 2 مدیون نوته یکه ،واسه اینکه اگه نوت 1 نبود، نوت دوشم بی معنی بود یا اصلا نمی یومد تو بازار. پس نگید که نوت 1 ناکام شد.فروش نوت 2 بخاطره نوت یکه.موافقا مثبتو بزنن.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۶
این پیروزی بزرگ رو به برترین برند جهان سامسونگ تبریک میگم.جدا سامسونگ حقش هست همه این اتفاقا.سامسونگ شده نواور ترین برند جهان.همه محصولاتش یک نواوری و ابتکاری تو محصولاتش هست.اگرم خبر داشته باشید قلم نوت2 به عنوان نواوری سال 2012 انتخاب شد.سامسونگ با خلق فبلت ها نواوری خودش رو به رخ همگان نشون داد که هم تبلت در دست داری هم گوشی هوشمند.نوت2 هم اصلا رقیب نداره.اس3 ایفون5 رو شکست دادو ایفون5 اونقدر مشکل داشتو گند زد.در حالیکه سامسونگ نوت2 رو زدو نشون داد به دنیا که چقدر اقتدار داره.با قدرت میشه گفت که نوت2 اصلا رقیب نداره و یکه تاز هست.اپل عددی نیس جلوی سامسونگ.من یه زمانی طرفداره اپل بودمو اپل داشتم ولی از وقتی اس3 و نوت2 دستم.گرفتم فهمیدم که ایفون فقط یک اسباب بازی هست.زنده باد سامسونگ..

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۵
نوت 2 چه از نظر سرعت و چه کارایی

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۵
از نظر قدرت و همچنین برنامه های تخصصی نوت 2 خیلی بهتر از s3 می باشد