خانهاخبار
احتمال جدایی سامسونگ و اندروید در سال آینده!

احتمال جدایی سامسونگ و اندروید در سال آینده!

سامسونگ به دنبال سیستم عامل تیزن خودش است.
۱۳۹۱/۱۰/۱۱

 اپراتور ژاپنی DoCoMo تنها اپراتوری در ژاپن است که گوشی‌های آیفون را در ژاپن پشتیبانی نمی‌کند. به امید آنکه بتواند 90 درصد سهمی که اندروید و آیفون در بازار ژاپن دارند را کم کند.

 

به گزارش این اپراتور ژاپنی اکنون به کمک کمپانی کره‌ای سامسونگ آمده تا با همکاری یکدیگر سیستم عامل باز تیزن را گسترش دهند. و این نقشه این است که سال آینده گوشی مجهز به سیستم عامل تیزن را روانه بازار کنند.

 

اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش نیز در مورد گوشی گلکسی اس 4 سامسونگ که احتمال دارد سیستم عامل تیزن را بر روی خود داشته باشد صحبت کردیم با این خبری که امروز منتشر شده احتمال این موضوع قویتر می‌شود.

 

در ضمن در خبر دیگری گفتیم که گوگل به دنبال ساخت گوشی خود به نام X phone است.

 

با جمع بندی این مطالب شاید سال دیگر شاهد جدایی سامسونگ و گوگل از یکدیگر باشیم، به نظر شما اگر این دو کمپانی از یکدیگر جدا شوند کدامیک بیشتر ضرر خواهند کرد؟

منبع: TheNextWebs

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (125 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۷
سامسونگ اگه از اندرويد جدا بشه به هيچ وجهي ديگه نميتونه با برندهايي مثل اچ تي سي و اپل وال جي رقابت كنه.با اين كاري داره خودشو بدبخت ميكنه.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۸
واضحه که سامسونگ با اندروید به اوج رسید گوگل براش فرقی نمی کنه همه ی برند های برتر جهان از این سیستم عامل استفاده می کنند اگه سامسونگ از گوگل جدا بشه صددرصد سقوط می کنه و می شه مثل نوکیا نوکیا هم یه روز غول عرصه موبایل بود اما الان داره ورشکست می شه چون در مقابل گوگل ایستاد سامسونگ قبل از رو آوردن به اندروید درعرصه موبایل حرفی برای گفتن نداشت به راحتی میشه گفت گوگل بزرگترین شرکت دنیای دیجیتاله مخصوصا با google fiber ثابت کرد که در همه عرصه ها برترینه

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۸
فقط شما رو راره باد میکنه سامسونگ شم نمیدونید که اگه سامسونگ اندروید رو رها کنه بد بخت میشه!

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۶
فقط سامسونگ..مرگ بر اپل

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۶
درود بر سامسونگ..مرگ بر اپل که همیشه در برابر سامسونگ شکست خوردس