خانهاخبار
رنگی جدید برای گلکسی نوت 2

رنگی جدید برای گلکسی نوت 2

رنگی جدید برای این گوشی در راه است.
۱۳۹۱/۱۰/۹

فبلت محبوب سامسونگ گلکسی نوت 2 در دو رنگ سفید و آبی در بازارها موجود است.

 

به گزارش یک عکس جدید از این گوشی نشان می‌دهد که رنگ مشکی آن نیز در راه است. به نظر می‌آید که این رنگ جدید گلکسی نوت 2 در نمایشگاه CES 2013  و یا در نمایشگاه MWC عرضه شود.

 

image

 

بعد از رنگ‌های جدید و زیبایی که برای گلکسی اس 3 توسط سامسونگ ارائه شد به نظر می‌آید سامسونگ قصد دارد این روش را برای فبلت خود نیز در پیش بگیرد.

 

منبع: technobuffalo

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۷
گوشی محشريه.. اونم سفييد

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۱
فقط سامسونگ و دیگر هیچ..............ممنون از سایتتون.محمد علی از ایتالیا

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۹
برادر جان سامسونگ اینقدر طرفدار داره که احتیاجی نیست امثال تو این متن رو بنویسن.سایت جی اس ام کاری به طرفدار بودن سامسونگ نداره.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۹
من از این سایت بسیار تشکر میکنم برای مطالب عالی و خوبشون...سامسونگ برترین برند هست..بایدم خبر هاش بیشتر باشه...مگه اینکه شما تو کشورهای جهان سوم زندگی میکنید!!!جی اس ام با قدرت کارتو ادامه بده...امیر علی از استرلیا

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۹
خیلی بد است که مدیر و گردانندگان یک سایت تخصصی بصورت کاملا مشهود از یک برند طرفداری کنند. در سایت های تخصصی مانند این سایت گردانندگان سایت بصورت نمایشی هم که شده می بایست نسبت به برندهای مختلف بی طرف باشند، نه اینکه از یک برند با شوری خاص تعریف کنند و تمامی بررسی های تخصصی تصویری را هم برایش بگذارند و دیگر برند ها هیچ. جای بسی تاسف دارد. امیر از آلمان