خانهاخبار
آمازون یک آیفون دزدی را فروخت!!!!!

آمازون یک آیفون دزدی را فروخت!!!!!

یک گوشی آیفون دزدی توسط آمازون به فروش رفت.
۱۳۹۱/۱۰/۶

پسری به نام Ben Dreyfuss در روز کریسمس برای مادر خود از سایت محبوب آمازون یک آیفون خریداری کرد، در روز صبح کریسمس مادر این پسر با خوشحالی آیفون خود دریافت کرده و به اپراتور Verizon زنگ زد تا گوشی خود را فعال کند اما ناگهان با یک جواب شوکه کننده روبرو شد، آن‌ها به مادر Ben Dreyfuss اعلام کردند که این گوشی با این مشخصات یک گوشی دزدی اعلام شده است.

 

این گوشی یک گوشی دوباره بازسازی شده بوده است که انتظار می‌رفته مانند یک گوشی نو کار کند.

 

این مادر و پسر امیدی نداشتند تا بتوانند در این روزهای تعطیل با آمازون تماس بگیرند اما از طریق گزینه تماس با ما در صفحه فروشگاه آنلاین آن‌ها توانستند که یک پیغام برای آمازون ارسال کنند با موضوع "موضوع دزدی". به نظر می‌آید که این موضوع نظر یکی از کارکنان را به خود جلب کرده زیرا با آن‌ها از شوی آمازون تماس گرفته شد.

 

image

 

بعد از تماس به آن‌ها گفته شد که گوشی را پس بفرستند و مشخص نیست که آمازون در قبال آن چه کاری را برای این مادر و پسر انجام خواهد داد، پول را پس می‌دهد؟ یک گوشی دیگر ارسال می‌کند یا ...؟

 

منبع: gizmodo

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۵
من پیگیرش شدم این خبر واقعی بود

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۰
کار خاصی نیاز نیست انجام بدی فقط حواست باشه که از چه سایتی و چه جوری خرید میکنی

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۹
من شخصا رسیدگی میکنم !

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۹
با با حالا جرا سر يه مرغي جر مي كنيد?

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۹
بازم از این خبرای مزخرف اپلی که تحت هر شرایطی باید اسم اسم تو خبرا باشه فقط نباید این اخبار مثل هم باشند یعنی دو اتفاق مشابه به هم به صورت دوخبر که تکراری به نظر بیاد نباشه. از ارتباط شامپانزاها با هم توسط ایپد گرفته ( حالا انگار این شامپانزه ها اگه آیپد نبود و تبلت سامسونگ بود سواد نداشتند که با اندروید کار کنند و فقط با ios می تونند کار کنند ) تا دزدی که عکس یک اسلحه رو تو صفحه ی آی فون خودش انداخته و رفته باهاش از بانک دزدی کرده که اگه این یکی واقعی بوده احتمالاً کارمندای اون بانک همه میمون بودند که فرق گوشی رو از اسلحه نمی دونستند. به هر حال عادت کردیم که همه ی سایتها خبرهای عجیب و غریب از اپل بدن و دست وردار هم نیستن و بیشتر تو مخ هستند با این اخبار چرند.