خانهاخبار
هدیه کریسمس سونی برای دارندگان Xperia T

هدیه کریسمس سونی برای دارندگان Xperia T

سونی بروزرسانی آبنبات ژله‌ای را برای Xperia T ارائه کرد.
۱۳۹۱/۱۰/۵

سونی زمانبندی خود را برای ارائه آبنبات ژله‌ای برای کاربران خود قبلا اعلام کرده بود اما اینبار سونی یک هدیه کریسمس خوب برای کاربران Xperia T خود تهیه کرده است.

 

به گزارش به طور کاملا ناگهانی و بدون اطلاع قبلی سونی بروزرسانی آبنبات ژله‌ای را برای پرچمدار اندرویدی خود یعنی Xperia T ارائه کرد. در حالی که قرار بود این بروزرسانی 2 ماه دیگر ارائه شود.

 

این بروزرسانی به صورت جهانی برای تمام گوشی‌های Xperia T ارائه شده است اما اگر هنوز بر روی گوشی خود نمی‌توانید این بروزرسانی را مشاهده کنید عجله نکنید و به طور مداوم این بروزرسانی را چک کنید زیرا حتما برای دستگاه شما ارائه خواهد شد.  بهبودهایی که بعد از این بروزرسانی حاصل می‌شود عبارتند از:

 

افزایش  عمر باتری – روان تر شدن دستگاه به علت پروژه کره‌ای – تغییر تکنولوژی عکس‌ها و صداها و...

 

در زیر چند عکس از رابط کاربری به روز شده این گوشی را مشاهده می‌کنید.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۷
به افتخار سونی بزن لایک قشنگرو

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۶
اقایی که داری توهین میکنی اگه به اپدیت باشه اچ تی سی و سامسونگ اپدیتاشون زودتر امده از سونی!!!سونی اگر مشتری مدار بود بقیه گوشی هاشو هم اپدیت میکرد

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۶
من طرفداره سامسونگ هستم و این خبر رو به طرفدارای سونی تبریک میگم.قطعا یکی از برترین گوشی های جهان هست..بچه ها بهتر نیس همه طرفدارا با هم خوب باشن و کلکلی دیگه تو سایت نبینیم؟؟یا بهتر نیس به جای طرفداری از برند خاصی و توهین به هم بیایم در مورد قیمت ها اعتراض کنیم که شاید یه تحولی صورت بگیره؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۶
حالا سامسونگیا اینقدر آبنات ژله بمکید تا ... سونی بهترین برند هستش بین برند های دیگه موبایل حالا صبر کنید و ببینید تا 1-2 سال دیگه بیشترین فروش رو هم می گیره !!! به افتخار سونی +

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۶
سلام من و کسایی که پول خریدنشو نداریم با این اوضاع چی؟