خانهاخبار
سامسونگ به دنبال تلافی کردن شکایات اپل

سامسونگ به دنبال تلافی کردن شکایات اپل

شکایت سامسونگ از اپل برای استفاده اپل از ویزگی محدوده اخطارها
۱۳۹۱/۱۰/۱

زمانی که اپل از ویژگی محدوده اخطارها در گوشی‌های خود استفاده کرد همه تصور می‌کردند که گوگل پای اپل را به دادگاه باز کند اما گوگل اینکار را نکرد.

 

به گزارش اکنون سامسونگ وظیفه گوگل را به عهده گرفته است و در دادگاهی که در کره بر علیه اپل تشکیل داده از این ویژگی بر علیه اپل استفاده کرده است.

 

 اما مشکل اینجاست که گوگل به تازگی این پتنت را در آمریکا به مالکیت خود در آورده است و سامسونگ بر طبق قوانین نمی‌تواند از پتنتی که در مالکیت گوگل است و سامسونگ تنها آن را بهبود داده برای شکایت بر علیه اپل استفاده کند.

 

image

 

اپل در سال 2011 ویژگی محدوده اخطارها را برای کاربران خود ارائه کرد در حالی که گوشی‌های اندرویدی از قبل این ویژگی را بر روی خود داشتند. در قسمت محدوده اخطارهای اپل کاربران می‌توانند ایمیل‌ها، تماس‌های ازدست رفته، پیامک‌ها، اخطارهای اپلیکیشن‌های مختلف، آب و هوا و وضعیت بورس آمریکا را مشاهده کنند.

 

منبع: appleinsider

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۴
با سلام به دوستان واسه همتون متاسفم که اینقدر سنگ دیگران را به سینه میزنید.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳
چم کنید این مسخره بازیارو بابا همش دعوا سر چند گوشیه مزخرف اای بابا گوشی فقط نوکیا تمام

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳
با سلام به طرفداران سامسونگ با توجه به مقایسه ای که gsm انجام داده و میتونید بهش مراجعه کنید معلوم شد که اپل با اینکه lcd است از super amo led برتری محسوسی داره. اینم بگم همه چیز به مشخصات سخت افزاری مربوط نمیشه که کدوم بالاتره یا پاین تر تو کار کرده که مشخص میشه. اینم یادتون باشه هیچ وقت یه تکنولوژی آمریکایی رو با با یه تکنوژی کره ای مقایسه نکنید. just apple

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳
برای این گوگل شکایت نمیکنه که میدونه که به خاطر تقلب از اپل بدهی ای داره که باید بپردازه مثلا دیدید که اومد برنامه ی نقشه ی خودش رو مفت و مجانی تو فروشگاه اپل قرار داد و حتی ویژگی های بیشتری نسبت به اندروید روش گذاشت در حالیکه ممکن بود بخاطر همون نقشه های گند اپل اپل کلی از فروشش رو از دست بده.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳
من به تازگی یه الجی خریدم واسه دم دست بودن تا سری جدید گوشی هابیادوانتخاب کنم;اینوجدی میگمژرابط کاربری الجی ازسامسونگ سریعتروروان تره توروخداتعصب الکیژنشون ندین برید تجربه کنیدمیفهمیدمن چی میگم الان الجی بدجورداره سامسونگ روتحدیدمیکنه من p940pradaدارم بااینکه 840خریدم اماخداییش عالیه قبلشژوان اکس و4داشتم خوشحالم که رقابت باعث شده انتخاب هابیشتربشه;من خودم طرفدارسرسخت اپل وhtcهستمژامایه لحظه طراحی الجیpradaچشمم روگرفت تعصب کنارخریدم تا یه روزخوب بیادوشاید 5sخوب بودواونوخریدم شایدهم گوشی فولhd اچ تی سی یه حرکتی کرد وگرنه همین pradaخوبه;اینم یه تجربه که دراختیارتون قراردادم;بایhtc apple