خانهاخبار
ایرانسل باز هم برای مشترکان خود امتیازاتی در نظر گرفت .

ایرانسل باز هم برای مشترکان خود امتیازاتی در نظر گرفت .

به گزارش گروه خبری GSM به نقل از ایسنا ، ایرانسل برای چندمین بار جهت جذب مشترکان برای خرید سیم کارت های 150 هزار تومانی خود ، علاوه بر افزایش ........
۱۳۸۵/۹/۲۸
به گزارش گروه خبری GSM به نقل از ایسنا ، ایرانسل برای چندمین بار جهت جذب مشترکان برای خرید سیم کارت های 150 هزار تومانی خود ، علاوه بر افزایش حجم تبلیغات ، از مکانیزم های تشویقی استفاده و این بار اعلام کرد که مشترکان ایرانسل می توانند شمارۀ دلخواه خود را انتخاب کنند .
این اپراتور پیش از این هم اعلام کرده بود که مشترکان ایرانسل می توانند هر ماه از امتیاز 30 دقیقه مکالمۀ رایگان بهره مند شوند ، همچنین اعلام شد که بر مبنای سیستم ثبت نام ایرانسل ، به نفرات هزارم شمارۀ رند به صورت رایگان تعلق خواهد گرفت .
در حالی که از آغاز ثبت نام ایرانسل این سیم کارت ها تنها در روزهای اول با استقبال زیاد مواجه شد ، علیرضا قلمبر دزفولی مدیر عامل ایرانسل این بار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد : مشترکان ایرانسل با مراجعه به سایت اینترنتی ایرانسل با آدرس irancell.ir و یا با تماس با شماره های ارائۀ خدمات ایرانسل می توانند شمارۀ مورد نظر خود را اعلام و برای خود رزرو کنند و راهنمایی های لازم در این زمینه داده می شود .
او افزود : بیشتر مشترکان تمایل دارند شمارۀ تلفن همراهشان شبیه به شمارۀ منزل و یا محل کارشان باشد ؛ گفتنی است اگر شماره ای قبلاً توسط مشترک دیگر رزرو شده باشد ، مشترک دیگری نمی تواند این شماره را انتخاب کند .

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)