خانهاخبار
برنامه جدید گوگل برای پیدا کردن آهنگ!

برنامه جدید گوگل برای پیدا کردن آهنگ!

گوگل برنامه‌ای را برای رقابت با Shazam و SoundHound ارائه کرده است.
۱۳۹۱/۹/۲۶

حتما تا کنون برنامه‌هایی مانند Shazam، SoundHound  و ... را که توسط آن‌ها می‌توانید مشخصات آهنگی را درحال پخش است و شما چیزی از خواننده و یا اسم آهنگ نمی‌دانید را دیده و یا با آن‌ها کار کرده‌اید.

 

به گزارش گوگل نیز به این زمینه وارد شده بود و در قسمت جستجوی خود این قابلیت را اضافه کرده بود اما امروز یک برنامه مخصوص اینکار از سوی گوگل معرفی شده است که Sound Search for Google نامیده می‌شود، این برنامه مانند یک ویجت بر روی دستگاه شما نصب می‌شود و می‌توانید آن را بر روی صفحه اصلی خود قرار دهید و هر زمان به آن نیاز داشتید با یک کلیک بر روی آن از آن استفاده کنید.

 

image

 

همچنین یک لینک در این برنامه قرار دارد که می‌تواند شما را به صفحه فروش این آهنگ در گوگل پلی منتقل کند.

 

البته این برنامه متاسفانه محدودیت‌هایی نیز دارد برای مثال تنها توانایی تشخیص آهنگ‌هایی را دارد که در گوگل پلی وجود دارند و مورد دیگر این است که این برنامه در حال حاضر تنها در آمریکا کارآیی دارد و دیگر مناطق شانس استفاده از آن را ندارند.

 

image

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

omid.your

۱۳۹۱/۹/۲۷
track ID که جزء برنامه های اصلی سونی اریکسون هست خیلی عالی کار میکنه حتی به چیز پی ان هم نداره

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۷
دوستان اينقدر همه چيزو نگيد به درد ايران نميخوره. چرا براي خودتون ارزش قائل نيستين! اگه هرچيزي كه ساخته شد اومد تو ايران و قابل استفاده بود كه خوب بهتر اگر هم نه به جهنم مگه بدون اين چيزا زندگي نميگذره؟! تا قبلش كه نبود چيكار ميكرديم. به هر حال حرفم اينه كه براي خودمون ارزش قائل باشيم.

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۶
خوب گوگل که با این حرکت گند زد من ویندوز فون دارم و این خصوصیت را از ابتدا در قسمت سرچش داشت تو ایران کار می کنه هر آهنگی هم که باششه داره چه توی مارکت پلیس چه خارج از اون این خصوصیت روی Windows Phone 7.5 بود و گوگل تازه بهش رسیده

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۶
windows phone 7 az hamon aval dasht

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۶
خوب حتما بعد از امریکا میاد ایران من که از الان منتظرشم یوسف