خانهاخبار
ارائه برنامه WhatsApp برای ویندوزفون 8

ارائه برنامه WhatsApp برای ویندوزفون 8

این برنامه برای سیستم عامل نوپای ویندوزفون 8 ارائه شد
۱۳۹۱/۹/۲۶

قرار بود که سرویس محبوب WhatsApp  که قبلا برای اندروید و آی او اس ارائه شده بود به زودی برای سیستم عامل ویندوزفون 8 نیز ارائه شود.

 

به گزارش اکنون این برنامه چت بسیار محبوب و پرطرفدار برای ویندوزفون 8 ارائه شد، همانطور که انتظار می‌رفت این برنامه برای سال اول مجانی است و بعد از یکسال برای استفاده باید مبلغ 0.99 دلار را برای استفاده بپردازید. این برنامه تفاوت چندانی با نسخه ویندوزفون 7.5 خود ندارد.

 

image

 

منبع: symbiantweet

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱
سلام دوستان ی سوال داشتم اگ مثلا دوست من نسخه اندروید واتس داشته باشه و من نسخه ویندوز فون آیا میشه به هم پی ام بدیم یا باید هر دو نسخه یکی باشه ؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۷
با سلام و خسته نباشید دوستان من دانشجوی ارشد رشته الکترونیک هستم ..من خیلی در مورد قطعات سخت افزاری این گوشی تحقیق کردم و تقریبا تمام سایت های خارجی اطلاع دهنده این گوشی و حتی سایت های رسمی مهندسین شرکت نوکیا رو هم برسی کردم ..باور کنید خیلی تکنولوژی در این گوشی استفاده شده..من طرف دار هیچ نوع برند خاصی نیستم فقط وظیفم بود که بگم..این گوشی خیلی از زمان خودش جلوتره..ومهم تر از همه پردازنده این گوشی طوری طراحی و ساخته شده که قدرت تحلیل و جواب گویی آن بسیار بالاست..میتونم بگم پردازنده این گوشی مثل حس گرها و عصب های مغز انسان میمونه و مثل یه بافت زنده میمونه .. آمید وارم ما هم به سمت پیشرفت و نو آوری مثل بقیه جاهای دنیا برویم.

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۷
خوب مشکل شما اینه که فکر میکنی همه قعطات و سخت افزار ها در یک حد میمونه و فقط قدرت پردازنده عوض میشه..خوب ادم مرخص وقتی یه قطعه ایی پیشرفت میکنه کل قطعات به همون نسبت تو اون پکیچ تقویت میشه ..من درکت میکنم که فکرت به این جا ها قد نده...برو دنبال بازیت جونم..در ضمن اون پی سی که شما می گی سیستم ذغالیت که روش جواب نمیده..::))))

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۶
خب آدم مرخص اگه اون فرکانسی که گفتی با کور آی 7 بیاد رو گوشی اگه از آهن هم بشازیش ذوب میشه بی عقل.اینقدر تخیلی نباشید. کور آی 7 هنوز بر روی همه pc ها پیاده نشده بعد بیاد رو لوبیا!¦! بعد هم جا داره این پیروزی بزرگ رو به نوکیا تبریک بگم که همچین نرم افزار کمیاب و پیشرفته ای رو گوشی هاش ساپورت میکنن. واقعا خنده داره که این برنامه رو همه چی اومده بود جز وین 8.

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۶
دوست عزیزی باید بگم چون شما فکر میکنی باید حتما با این قدرت گیم بازی کنی هیچ وقت به این نیجه نمی رسی..شاید برای شما خنده اور باشه ولی این کار داره صورت میگره..شما بهتر بری همون angery birds و بازی کنی و کاری به برنامه های قدرتی دیگه ایی نداشته باشی