خانهاخبار
شایعات جدید و تقریبا رسمی از گلکسی نوت 3

شایعات جدید و تقریبا رسمی از گلکسی نوت 3

گلکسی نوت 3 با صفحه نمایش بزرگ‌تر
۱۳۹۱/۹/۲۳

فبلت سامسونگ گلکسی نوت 2 در حال حاضر در بازارها وجود دارد و این فبلت مجهز به یک صفحه نمایش عالی 5.5 اینچی است، اما با لاخره روزی عمر این فبلت دوست داشتنی نیز به پایان خواهد رسید.

 

بعد از شایعاتی که در مورد گلکسی اس 4 شنیدیم اکنون نوبت به گلکسی نوت 3 رسیده است.

 

به گزارش در گزارشی که Korea Times منتشر کرده است  بر طبق گفته‌های رسمی یکی از تامین کنندگان قطعات اعلام شده که سامسونگ مشغول ساخت و توسعه نسل بعدی این فبلت با تجهیز آن به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی است.

 

image

 

باید به این نکته اشاره کنیم که شاید این صفحه نمایشی که قرار است توسط سامسونگ ساخته شود مربوط به گلکسی نوت 2 نباشد و شاید با یک کلاس دیگر از گجت‌ها روبرو باشیم و سامسونگ قصد دارد تا همانند زمانی که مفهوم فبلت را وارد دنیای تکنولوژی کرد اینبار نیز یک مفهوم جدید را به دنیای فناوری وارد کند.

 

نظر شما چیست، آیا با مفهوم جدیدی از گجت‌ها روبرو می‌شویم و اگر اینطور نباشد و این صفحه نمایش متعلق به خانواده سری گلکسی نوت باشد شما با سایز صفحه 6.3 اینچی برای یک گوشی مشکلی ندارید؟

 

منبع: koreatimes - technobuffalo

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (137 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۲۸
ممنون اگه صفحش 6.3 باشه حرف نداره

مهمان

۱۳۹۲/۵/۲۶
نه آقا چه مشکلی؟؟!! من نوت 2 دارم فوق العادس...این بیاد حتمان می خرم

مهمان

۱۳۹۲/۴/۲۱
من خودم نوت 2 اس4 هم دارم اکسپریا زد هم دارم لپ تاپ هم دارم کامپیوت دستی هم دارم تبلت هم دارم اسکوتر هم دارم توپ فوتبال هم دارم ی هاچبک سفید هم دارم. 2 گیگ اینترنت نا محدود هم دارم.

مهمان

۱۳۹۲/۳/۶
من خوشم میاد صفحه نمایش بزرگ باشه .. ولی یه طوری طراحی کنه که اندازه گوشی بزرگ نشه ... مثلا اندازه گوشی از نوت 2 بزرگ تر نشه ولی صفحه نمایشش بشه 6 اینچ ... این خوبه ، مثل گلکسی اس 4 که هم اندازه اس 3 هستش ولی صفحش بزرگتره

مهمان

۱۳۹۲/۲/۲۱
دوستان چرا بیخودی ایراد میگیرند نمیدونم. هر کی دوست نداشت نمیخره همین. سامسونگ داره همه سلیقه ها رو پوشش میده یعنی هر کسی حداقل یک گوشی از محصولاتش رو بخره. دیکتاتوری محصول و معتاد کردن مردم و براورده نکردن خواست اونه فقط کار اپل . من 100 درصد میخرم. الان هم نوت یک دارم 7 اینچ برام بزرگه 5.3 هم کوچیکه. پس منتظر نوت 3 میمونم.