خانهاخبار
گلکسی نوت 2 به‌روزرسانی 4.1.2 را دریافت کرد+عکس و ویدئوی نوت 2 به‌روز شده

گلکسی نوت 2 به‌روزرسانی 4.1.2 را دریافت کرد+عکس و ویدئوی نوت 2 به‌روز شده

سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای تلفن غول پیکر خود ارائه کرده است.
۱۳۹۱/۹/۲۱

چند روز پیش بود که اعلام کردیم سامسونگ گلکسی اس 3 به روز رسانی 4.1.2 را دریافت کرده و به تدریج در تمام کشورها این به‌روزرسانی ارائه می‌شود.

 

به گزارش اکنون سامسونگ به‌روزرسانی 4.1.2 را برای  گلکسی نوت 2 نیز ارائه کرده است. این بروزرسانی نه تنها سیستم عامل دستگاه را ارتقاء می‌دهد بلکه پوسته TouchWiz سامسونگ را نیز به‌روز می‌کند.

 

image

 

در کنار ویژگی‌هایی جدیدی که سیستم عامل 4.1.2 برای این گوشی همراه دارد، ویژگی‌های اضافی دیگری از جمله قابلیت فعال و غیرفعال کردن حالت Multi-Windows در قسمت محدوده اخطارها را به همراه دارد. ویژگی‌های دیگری که در اینجا اضافه می‎شوند عبارتند از: قابلیت شخصی سازی کامل سوئیچ‌ها در قسمت محدوده اخطارها (Notification panel)، قابلیت برداشتن تنظیم روشنایی از محدوده اخطارها.

 

image

 

image

 

با این به‌روز رسانی همچنین رنگ نوار وضعیت نیز تغییر کرده و از خاکستری به مشکی تغییر رنگ داده است و یک تغیی دیگر به نام ink effect در قسمت صفحه قفل فعال شده که با لمس صفحه قفل حالتی مانند پخش جوهر بر روی صفحه ظاهر می‌شود.

 

image

 

کسانی که این به‌روز رسانی را انجام داده‌اند اشاره کرده‌اند که مرورگر این گوشی بهبود پیدا کرده و روان‌تر شده است و در ضمن حالت تایپ Swype سامسونگ نیز به صفحه کلید این گوشی اضافه شده است.

 

این بروزرسانی از لهستان و سوئد شروع شده است و به تدریج برای تمامی مناطق ارائه می‌شود که با هر دو حالت استفاده از رایانه و استفاده از Wi-Fi خود دستگاه می‌توان این به‌روز رسانی را دریافت کرد.

 

در این قسمت می‌توانید ویدئویی از گلکسی نوت 2 به‌روز شده به 4.1.2 را مشاهده کنید.

 

منبع: androidcentral

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۵
به نظرمن اگرهمه . برندها بخصوص سامسونگ وhtcيكم بيشترصبركنن وبيشترروي گوشي هاشون كاركنن وديرترمدل هاي جديدروبدن بازار بهتره,اينطورحال بعضي هاهم گرفته نميشه ومحصول جديدتراختلاف بيشتري بامحصول قبلي داره,الان واقعامن موندم چيكاركنم گيج گيحم,فعلايه پرادا الجي خريدم تابعدازعيدخدابزرگه,هم اپل همhtc داشتم فروختم نت2بخرم حالاhtcداره يه فبلت ميده بانمايشگرفول,بخداديوونه شدم, زدم به بيخيالي وپراداروديدم گفتم هم شيكه هم فعلاجواب ميده,دلارهم كه جولان ميده,باي

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۵
اكثرمردم ميخوان گوشي بخرن به كيفيت نمايشگر وطراحي وزيبايي رابط كاربري توجه ميكنن,تواين زمينه گوشي جديدhtcازنوت 2بهتره,منصف باشين,من الان نوت2روجذاب ترين موبايل بازارميدونم البته توآندروييد چون آيفون وجه مشتركي باسام نداره نبايدمقايسش كرد,بايدمنتظربودوديد كهdroid dnaجديدhtcچه كارميكنه.

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۵
وای اگه نوت سه بیاد به اون میگن گوشی

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۴
سری نوت ارهمه ی مدلابهتره

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۳
اره قبول دارم برا ایران دیر میاد ولی سامی هوای ایرانو داره چون همون اوایل نوت2 رو تو ایران رونمایی کرد و ایران از خیلی کشور ها جلو بود