خانهاخبار
رشد فروش گجت‌ها و صدر نشینی سامسونگ و اپل در این حوزه

رشد فروش گجت‌ها و صدر نشینی سامسونگ و اپل در این حوزه

بر طبق گزارش IDC این دو شرکت بیشترین سهم را در این حوزه داشته‌اند
۱۳۹۱/۹/۲۰

موسسه IDC گزارش جدیدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد اپل و سامسونگ در فروش رایانه‌ها و گوشیهای هوشمند و تبلت‌ها در بازار سهم بسیاربزرگی داشتند.

 

شاید این موضوع برای کسانی که با این فضای فناوری آشنا هستند چیز خیلی عجیبی نباشد اما آمار و ارقامی که این گزارش ارائه می‌دهد بسیار جالب است.

 

به گزارش بر اساس گزارش موسسه IDC بازار فروش این دستگاه‌ها در سه ماهه سوم امسال نسبت به سال قبل 27.1 درصد رشد داشته است که برابر 303.6 میلیون دستگاه به ارزش 140 میلیارد دلار می‌شود.

 

برای سه ماهه چهارم 2012 این موسسه پیش بینی کرده است که این میزان حتی از سه ماهه سوم هم بیشتر شود و نسبت به سه ماهه چهارم سال گذشته 26.5 درصد افزایش داشته باشد و به رقم فروشی برابر 362 میلیون دستگاه به ارزش 169 میلیارد دلار برسد.

 

image

 

یکی از علل این افزایش میزان برای سه ماهه چهارم مربوط به کریسمس و خرید هدایایی است که در این سه ماهه انجام می‌شود.

 

اما بر طبق آمارها سامسونگ توانسته در سه ماهه سوم با در اختیار داشتن 21.8 درصد از سهم این فروش رتبه اول را کسب کند و اپل نیز با 15.1 درصد در رتبه دوم ایستاده است.

 

اما با این وجود اپل از نظر کسب درآمد در سه ماهه سوم با فروش کل 34.1 میلیارد دلار هنوز هم رتبه اول از این نظر را دارد.

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (76 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۴
من طرفدار اپل هستم این سامسونگ دیگه شورشو در آورده همش تو همه ی رای گیری ها اوله

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۳
وقتی میبینم بعضی مردم و طرفدارا لقب ابر رو برای سامسونگ میذارم جدا هم حق دارن.چون سامسونگ برترین و بزرگترین برند موفق در جهان هست که همیشه با بهترین بوده و رتبه یک ویا جز بهترین ها بوده.من تازه چند روزه متوجه شدم که برترین میکروسکوپ های جهان هم ماله سامسونگ هستو اگه بشه یه روز میخرم...سامسونگ برند دوست داشتنی هست که همه عاشقش هستن.برای مثال شما فقط یکبار به مغازه هایی که اجناس سامسونگ رو میفروشن حتی در بالای شهر و در جاهای گران قیمت سر بزنید میبینید که جای سوزن انداختن نیست و همه دارن میخرن...سامسونگ برند حال نیس..سامسونگ در اینده هست از بس جلو و پیشرفته هست..درود بر سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۲
سامسونگ قدرت نرم افزاریش تو همه برندا تک هست.علاوه بر نرم افزار سخت افزارشم تک هست.سامسونگ شده یکه تازه دنیای ما.حتی یه برند هم نمیتونید نام ببرید که بتونه خودشو نزدیک سامسونگ کنه..سامسونگ ما دوست داریم.تو محبوب ترینی..اپل داره سقوط میکنه و روز به روز هم طرفداراش عقده ای تر از گذشته میشن

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۲
سامسونگ قدرت نرم افزاریش تو همه برندا تک هست.علاوه بر نرم افزار سخت افزارشم تک هست.سامسونگ شده یکه تازه دنیای فناوری اطلاعات.حتی یه برند هم نمیتونید نام ببرید که بتونه خودشو نزدیک سامسونگ کنه..

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۲
دنیا داره رو دست سامسونگ و اپل میچرخه....بعد یه سوال..این طرفدارای سونی و اچ تی سی کجا هستن؟؟شماها با اون برندتون به گرده سامسونگ و اپل هم نمیرسید..ببینید دقت کنید هم رایانه ها..هم تبلت..هم گوشی هوشمند!!!