خانهاخبار
فروش سری L گوشی‌های ال جی تا کنون چقدر بوده است؟

فروش سری L گوشی‌های ال جی تا کنون چقدر بوده است؟

ال جی تا کنون 10 میلیون گوشی سری L فروخته است.
۱۳۹۱/۹/۱۹

ال جی کم کم در حال پیدا کردن خودش است و اخیرا با گوشی‌هایی خوبی که تولید کرده خود را در این بازار پر رقابت در حال مطرح کردن است.

 

به گزارش در روز یکشنبه ال جی اعلام کرده که تا کنون توانسته 10 میلیون دستگاه از گوشی‌های سری L خود را به فروش برساند که این گوشی‌های سری L شامل Optimus L3 تا Optimus L9 است.

image

چند وقت پیش هم سامسونگ از فروش 30 میلیونی گلکسی اس 3 خود خبر داد بنابر همین امر شاید ال جی تصمیم گرفته که 10 میلیون فروش سری L  خود را مطرح کند اما باید به این نکته توجه کنید که فروش 30 میلیونی سامسونگ تنها برای یک گوشی گلکسی اس 3 بوده در حالی که این فروش 10 میلیونی ال جی مربوط به فروش چهار مدل Optimus L3، Optimus L5، Optimus L7 و Optimus L9 بوده است.

 

اما به هر حال این میزان فروش نیز برای ال جی می‌تواند یک پیشرفت خوب باشد و نشان از آینده‌ای روشن برای این شرکت در امر موبایل دارد.

 

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۴
هی سامسونگی های پلاستیکی انقدر چرت و پرت نگین...

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۳
سلام دوستان عزیز سامسونگ فقط اسمش بزرگه دقیقا مثله چندسال پیشه نوکیا اما بعضیها نمیخوام این حقیقت رو قبول کنن خدا وکیلی این گوشیهای سامسونگ چرا اینقدرگرونن مانند ace. Sl. Ace2. S2. Gio و غیره که اگه بخوای گوشی با مارک دیگه در همین سطح بگیری حداقل صدتومان اختلاف قیمت دارن. رفقایه سامسونگی ناراحت نشین فقط یکم فکر کنین

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۳
من موبایل فروشم گوشی های ال جی تو ویترین خراب میشه چه برسه به دست مردم بهترین کیفیت ساختو نوکیا داره

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۲
کامنتارو خوندم و طرفدارای اچ تی سی چرا اینجورین؟؟عقده ای ها

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۲
اچ تی سی یعنی هنگ..یعنی داغ شدن..یعنی باطری ضعیف..یعنی مشکل وای فای..یعنی زرد شدن صفحه نمایش..یعنی پولتو ریختی تو جوب..مرگ بر اچ تی سی