خانهاخبار
تیزر سامسونگ برای گلکسی اس 4 در نمایشگاه CES؟

تیزر سامسونگ برای گلکسی اس 4 در نمایشگاه CES؟

تیزر سامسونگ برای نمایشگاه CES پخش شده است.
۱۳۹۱/۹/۱۹

کمتر از 7 ماه است که سامسونگ گوشی محبوب گلکسی اس 3 را معرفی کرده است اما به نظر می‌آید که این کمپانی بزرگ کره‌ای قصد دارد که پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 4 را معرفی کند. فرض‌‌ها بر این است که جزئیات این پرچمدار جدید در نمایشگاه CES معرفی خواهد شد.

 

به  گزارش یک تیزری که در وبلاگ Samsung Tomorrow منتشر شده نشان می‌دهد که یک اتفاق مهمی در مدت زمان 8 تا 11 ژانویه (19 الی 22 دی ماه) که نمایشگاه CES برگزار می‌شود رخ می‌دهد.

 

image

 

این تیزر جزئیات زیادی را نشان نمی‌دهد اما می‌گوید که خود را برای 8 تا 11 ژانویه آماده کنید علاوه بر این جملاتی مانند "جهان منتظر است" را نشان می‌دهد که این جملات نشان دهنده آن هستند که سامسونگ قصد معرفی محصولی را دارد که جهان منتظر آن است و این محصول چیزی جز Galaxy S4 که اخیرا شایعات در مورد آن بسیار داغ نیز شده‌اند نمی‌تواند باشد.

 

این تیزر را در این قسمت می‌توانید مشاهده کنید.

 

شایعات اخیر در مورد این گوشی می‌گویند که این گوشی به شیشه نشکن مجهز خواهد شد. چیزی تا نمایشگاه CSE 2013 باقی نمانده منتظر می‌مانیم تا ببینیم پرچمدار جدید سامسونگ معرفی می‌شود یا خیر؟ نظر شما چیست؟

 

منبع: The Next Web

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (94 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۱
سامسونگ و دوشواره؟؟؟ سامسونگ دوشواره نداره که سامسونگ یــــــــــــــــــــــــــــکه

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۰
من نمیدونم اپل ها چرا فقط دارن توجیح میکنن تا این که یه دو کلام حرف درست حسابی بزنن ، بعدم اپل باید بره با گوشی های g600 پانا سونیک رقابت کنه نه با سامسونگ که حرف اول همیشه تو دنیا میزنه میزنه

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۷
زمانی کره ایها آرزوشون بود که توسعه اقتصادی ایرانو داشته باشن. حالا در صنعت کارشون به جایی رسیده که بهترین موبایلها، اتومبیلهای زیبا و مقرون بصرفه، لوازم صوتی تصویری درجه یک و.... تولید میکنن اونوقت ما ایرانیا داریم در مورد تولیدات دوتا برند که هیچ ارتباطی به ماها نداره، توی سر کله هم میزینم. واقعا جهان سومی خیلی برازندمونه!

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۶
اگه که سامسونگ خوب نیست ویه گوشی درست حسابی نزده پس تو تو این پست چیکار میکنی؟دنبال چی میکردی؟

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۶
ببخشيد شما كه ترفداري سامسونگ را ميكنيد تا حالا يك گوشي خوب نزده برو با سامسونگ خياليت بمير