خانهاخبار
کالایاب موبایل 52 منتشر شد

کالایاب موبایل 52 منتشر شد

۱۳۹۱/۹/۱۴

اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید گوشی مجله کالایاب موبایل را تهیه کنید.

 

در این نسخه از مجله می‌خوانید:

 

·         آنچه باید قبل از خرید گوشی بدانید

·         معرفی گارانتی های معتبر

·         قیمت انواع گوشی موبایل

·         مشخصات جدید ترین گوشی های بازار ایران از برندهای:

 نوکیا، سامسونگ ، اچ تی سی، اپل، ،سونی، سونی اریکسون، ال جی، موتورولا، هواوی، جی ال ایکس، بلک بری

·         بررسی تخصصی Lumia 920

·         معرفی لوازم جانبی به همراه قیمت

·         معرفی فروشگاههای معتبر جهت خریدی مطمئن

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۰/۱۳
باسلام خدمت گروه مجله جی اس ام ، اگه بتونید که سایز جیبی مجله جی اس ام موبایل وتبلت رو به چاپ برسونین که موقع خرید گوشی راحتتروسریعتر بتونیم ازمجله استفاده کنیم ممنون میشم ، هرچند که قبلا چاپ می کردین اما مدتیه که توشهرمون خرم آباد هرچی می گ ردم پیدا نمی کنم ققط باسایزبزرگشو دارن. کارتون عالیه اما خالی از ایراد نیست، درزمینه های طرح تکراری روی جلد، اطلات گوشی ها و تبلت ها و....................که بعدا براتون کامنت میزارم

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۱
عوام فریبی اپراتو رایتل : با سلام و ادب به اطلاع می رساند اپراتور تلفن همراه با نام رایتل در تبلیغات سایت خود اعلام نموده است که با ثبت نام سیم کارت در سایت رایتل در ایام نمایشگاه الکامپ اقدام به ارائه سیم کارت رایگان هدیه می نماید ولی در روز دوم نمایشگاه بنده در ساعت 17 خواستم سیم کارت از سایت ثبت نام نمایم که ثبت نام سیم کارت هدیه بسته بود ضمن تماس با اپراتور گفتند که ظرفیت تمام شده و ثبت نام ندارد . آیا این مصداق عوام فریبی نیست که در غرفه خود رایتل در نمایشگاه و حتی سایت اعلام می نمایند و نموده بودند که در ایم برگزاری نمایشگاه سیم کارت هدیه می دهند ولی پس ار 24 ساعت می گویند ظرفیت تکمیل است ؟ چندین ایمیل به رایتل ارسال نمودم ولی پاسخگو نیستند ! چه کسی نظارت بر این عوام فریبی در ابتدای کار این اپراتور دارد ؟

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۱
قیمتش بالاست نمی ارزه.

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۹
اگه مثل همیشه اطلاعات اشتباه چاپ کرده باشه انگار که پدر کشتگی داره (خصوصا در مورد سونی)این مجله ارزش خرید نداره.اهان داشت یادم میرفت و طوری در مورد ساوسونگ تعریف میکنه انگار که مال باباشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۹
لطفا قسمتی از مجله کالایاب را در این قسمت برای دانلود به صورت pdf قرار دهید