خانهاخبار
کدام گزینه‌ها در موتور جستجوی یاهو بیشترین بازدید را داشتند؟

کدام گزینه‌ها در موتور جستجوی یاهو بیشترین بازدید را داشتند؟

یاهو نیز آمار و ارقام موتور جستجوی خود را اعلام کرد!
۱۳۹۱/۹/۱۲

چند روز پیش به شما اعلام کردیم که در موتور جستجوی بینگ گوشی آیفون 5 رتبه اول جستجو را کسب کرد.

 

امروز نوبت به یاهو رسیده تا آمار و ارقام جستجوی سالیانه خود را اعلام کند، در این موتور جستجو گزینه "انتخابات" بیشترین جستجو را داشته است. اما برای ما مهم این است که کدام گوشی بیشترین جستجو را در این موتور جستجو داشته است؟

 

بعد از گزینه انتخابات گوشی آیفون 5 رتبه دوم جستجو را در این موتور جستجو داشته است. بعد از نسل اول با اینکه آیفون اغلب در صدر اول جستجوها بوده اما امسال اولین بار است که یک مدل خاص از گوشی‌های آیفون به رتبه اول جستجو دست پیدا می‌کنند.

 

image

 

به نظر می‌آید که آیفون 5 را می‌توان یکی از محبوب ترین‌ها و پر سر و صداترین آیفون‌ها تا کنون دانست، که فروش بالای این گوشی نیز این قضیه را تایید می‌کند.

 

می‌دانیم که گوگل بزرگترین موتور جستجو در جهان است باید منتظر باشیم تا گوگل نیز آمار خود را اعلام کند که البته با این اخباری که تا امروز از موتور جستجوها شنیدیم بعید به نظر نمی‌آید که آیفون 5 در موتور جستجوی گوگل هم رتبه‌های خوبی را بدست آورد. نظر شما چیست؟ آیا امکان دارد که آیفون 5 در موتور گوگل نیز رتبه اول را کسب کند؟

 

منبع: Reuters

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۵
همه خوب پی بردن به شخصیت طرفدارای اپل که اینجوری عقده ای بازی میکنند.خوب اینا هم به نوعی حق هم دارن ددیگه عقده ای شدن.وقتی میان کناره کسی میشینن که گلکسی داره خجالت میکشن چون گوشیشون حرفی برای گفتن نداره و عقده ای شدن و مثل همون داستان معروف گربه دستش به گوشت نمیرسه هست این طرفدارای اپل.در کل اس3 ایفون5 رو شکست دادو ایفون5 تازه در حد اس2 سامسونگ رسیده.طرفدارای اپل هم بهتره خودشونو کنترل کنند!!!

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۵
مرگ بر اپل

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۵
طرفدارای اپل همه چی تقصیره شماست.اگه رفتاره شما درست بود این همه تنفر از شما و برندتون به وجود نمیمد..این اپلیا نمیدونم والا چی میگن از بس دارن غیر منطقی طرفداری میکنند و آی شیپ شدن.من ازون دوستمون برای کامنت زیباش تشکر میکنم.چرا این سایت همش باید اپل اپل بکنه؟؟اخه مگه نفعی داره برای شما؟؟اگر اینقدر دقیق هستید چرا مشکلات بیشماره ایفون رو نذاشتید؟؟فکر میکردم این سایت دست از طرفداری از اپل برداشته

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۵
سامسونگ یه شرکت معمولی نیست امروز سامسونگ تبدیل به یه مولتی برند شده زنده باد سامسونگ.پرچم سامسونگ همیشه بالاست.واقعا عجب پیشرفتی کرده این کمپانی یا بهتر بگم غول :) سامسونگ دست نیافتنی شده.افرین به سامسونگ.دوست داریم.افرین به سامسونگ که همیشه پیشتازه نواوری در جهان هست!!

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۵
اگه خود خدا بگه ایفون 5 بیشترین بازدیدو داشته باز این سامسونگی ها میگن جی اس ام چرا از اپل طرفداری میکنی؟عزیزه من جی اس ام فقط خبرارو اعلام میکنه وقتی مطابق میل شما نیس دلیل نمیشه دروغ گفته باشه