خانهاخبار
ارائه صفحات نمایش انعطاف پذیر سامسونگ از سال آینده!

ارائه صفحات نمایش انعطاف پذیر سامسونگ از سال آینده!

صفحه نمایش‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ از سال آینده ارائه می‌شود.
۱۳۹۱/۹/۱۱

اخیرا اخبار زیادی مبنی بر ارائه صفحه نمایش‌های قابل انعطاف از طرف سامسونگ به گوشی می‌رسد.

 

به گزارش اکنون اخبار جدیدی به گوش می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در سال آینده ارائه کند و سامسونگ رهبر این گونه صفحات نمایش شود.

 

سامسونگ تنها شرکتی نیست که مشغول کار بر روی صفحات نمایش انعطاف پذیر است و شرکت‌های بزرگی چون ال جی، سونی، شارپ، نوکیا و فیلیپس نیز مشغول کار بر روی اینگونه صفحات نمایش هستند، اما گزارش می‌گوید که سامسونگ اولین شرکتی خواهد بود که این صفحات نمایش را به صورت تجاری بر روی محصولات مصرفی استفاده خواهد کرد و این زمان احتمالا در سال آینده است.

 

image

 

ضمنا در گزارش آمده که ال جی نیز در حال تولید انبوه صفحات نمایش انعطاف پذیر است اما به مانند تکنولوژی OLED سامسونگ اولین شرکتی خواهد بود که این صفحات نمایش را تولید خواهد کرد.

 

با تمام این تفاسیر ما هنوز بردهای انعطاف پذیر و یا باطری‌های انعطاف پذیر در اختیار نداریم بنابراین نباید انتظار دیدن یک گوشی انعطاف پذیر را داشته باشید. اما با تولید این صفحات نمایش  دیگر مشکل ترک خوردن در صفحات نمایش را نخواهید داشت.

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۵
نوکیا جدا دزد هست.امده نواوری سامسونگ رو میخواد بدزده.نوکیا داره میمیره نمونش امده کاخونه فنلاندشو داره میفروشه.سامسونگ نواور ترین برند جهان هست و همه برندا منتظرن تا سامسونگ یه ابتکارو نواوری بکنه زود بیان ازش تقلید کنند.مثل فبلت ها.مثل صفحه نمایش های انعطاف پذیر...همه این پیشرفتایی که در دنیا اتفاق میافته همه به مدیون سامسونگ هست...طرفدارای عقده ای سایر برندا دستشون به گوشت نمیرسه میان میگن پیف پیف بو میده!!

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۵
این همه دزدی کرد اینم روش

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۴
بقیه که هیچی ... ولی بیچاره اپل :)))

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۴
طرفدارای برندای دیگه دستشون به گوشت(گلکسی نمیرسه)میگن پیف پیف بو میده!!!از بس گوشی شاخو خوب مثل گلکسی دست نگرفتنو هی اسباب بازی دست گرفتن عقده ای شدن..درود بر ابر برند سامسونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۴
وقتی این نواوری های سامسونگ رو میبینم جدا برای برندای دیگه نگران میشم که چجوری میخوان خودشونو به سامسونگ نزدیک کنند با این سرعت پیشرفتی که سامسونگ در پیش گرفته..برندای دیگه حتی به گرده سامسونگ هم نمیرسن.اپل که کلا کم اورده.نوکیای خزوخیل درپیت هم که کلا به حساب نمیاد