خانهاخبار
شایعات جدید از گلکسی اس 4

شایعات جدید از گلکسی اس 4

گوشی گلکسی اس 4 چه مشخصاتی دارد؟
۱۳۹۱/۹/۱

گلکسی اس 3 موفقیت زیادی را در فروش و کسب محبوبیت برای سری گلکسی سامسونگ به همراه داشت اما به نظر می‌رسد که ماموریت آن در حال تمام شدن است و باید وظیفه خود را برگردن نسل بعدی خود یعنی گلکسی اس 4 قرار دهد.

 

به گزارش شایعات تازه‌ای از گوشی نسل چهارم گلکسی سامسونگ به گوش می‌رسد، یکی از این شایعات که در خبرهای گذشته هم گفتیم صفحه نمایشگر 4.99 اینچی فول اچ دی سوپرآمولد است. اما مشخصات دیگری که گفته می‌شود این گوشی به آن‌ها مجهز است یک پردازشگر 4 هسته‌ای Exynos  است که گفته می‌شود مانند پردازشگری است که سامسونگ در تبلت 10 اینچی نکسوس خود استفاده کرده است.

 

image

 

مورد دیگر یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که به نظر می‌آید گلکسی اس 4 به آن مجهز باشد، درست است که شایعات قبلی در مورد گلکسی نوت 2 درباره دوربین 13 مگاپیکسلی درست از آب در نیامد و به علت بدقولی سونی سامسونگ نتوانست دوربین 13 مگاپیکسلی را بر روی گلکسی نوت 2 قرار دهد اما به نظر نمی‌رسد که سامسونگ بر روی 3 نسل از گوشی‌های گلکسی خود از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده کند.

 

با بیان تمام این جزئیات هنوز نمی‌توان نظر قطعی در مورد نسل بعدی گلکسی ابراز کرد باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ جه برگ برنده‌ای در گلکسی اس 4 قرار می‌دهد تا بتواند موفقیت گلکسی اس 3 را ادامه دهد.

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (238 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۱۸
سامسونگ واقعا خیلی عالیه اما دوربینش واقعا کمه حداقلش تو نوت2 باید 10 مگا پیکسل میبود الان شما ببینید نوت 2 و ال جی اوپتیموس جی نو یه زمان معرفی شدند اما ال جی 13 مگا پیکسله دوربینش من خودم نوت 2 دارم واقعا ازش راضی ام و منتظر نسل بعدس نوت میمونم اما اگه دوربینش هم نوت2 حداقل 10 مگاپیکسل بود واقعا عالی بود ایفون هم که داره از رده خارج میشه اخه ایفون 5 از لحاظ سخت افزاری در حد اس2 هست

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۶
delam vase apple va onae dige misoze.samsung dare baziton mide.faghat va faghat samsung.tamam

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۱۸
سامسونگ دوست دارم.من همیشه فکر میکردم نوکیا بهترین گوشیه ولی از وقتی که گلکسی خریدم نظرم کلا عوض شده و فقط الان میگم سامسونگ.

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۷
اونایی که میگن نسخه پلاستیکی اپل اخه سامسونگ اپل رو گوشی حساب میکنه که رو اون بزنه

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۱
به خدا سامسونگ حرف نداری دمت گرم اپل تو دیگه برگرد عقب اخه داری زور اضافی میزنی که به سامسونگ برسی.سامسونگ یه شرکت معمولی نیست امروز سامسونگ تبدیل به یه مولتی برند شده زنده باد سامسونگ.پرچم سامسونگ همیشه بالاست.واقعا عجب پیشرفتی کرده این کمپانی یا بهتر بگم غول :) سامسونگ دست نیافتنی شده.افرین به سامسونگ.دوست داریم