خانهاخبار
نقشه نوکیا برای iOS ارائه شد

نقشه نوکیا برای iOS ارائه شد

نوکیا طبق وعده خود نقشه خود را برای iOS ارائه کرد.
۱۳۹۱/۸/۳۰

چند روز پیش گفتیم که نوکیا نقشه جدید خود را برای iOS و اندروید ارائه خواهد کرد.

 

به گزارش این اتفاق امروز رخ داد و نوکیا این برنامه را برای iOS ارائه کرد. این برنامه کاستی‌هایی مانند چرخش با دو انگشت و ... را دارد اما از نظر جزئیات یکی از بهترین نقشه‌های موجود در اپل استور و در جهان به حساب می‌آید.

 

در اینجا چندین حالت را برای نقشه مانند نقشه عادی، نقشه ماهواره‌ای که قابلیت تکمیل شدن با اطلاعات ترافیکی و حمل و نقل عمومی را دارد می‌توانید مشاهده کنید.

 

در کل نقشه از نظر ظاهری جذابیت خیلی خاصی ندارد اما اگر به یک نقشه‌ای که از نظر اطلاعت تکمیل باشد و همجنین نقشه‌ کشورهای زیادی را در خود جای داده باشد نیاز دارید این بهترین انتخاب شما خواهد بود.

 

این نقشه برای آی‌پد و آیفون ارائه شده که بر روی دستگاه‌هایی که iOS 4.3 به بعد را دارند اجرا می‌شود.

 

image

 

image

 

 

منبع: phonearena - techcrunch

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۷
.اکثر کسایی هم که هی نوکیا نوکیا میکنند یا دلال هستن یا مغازه دار هستن یا سن بالا.کی برای این نوکیای خز که زشترین طراحی رو داره پول رو میده؟برندی که پردازندش اشغاله.سیستم عاملش اشغاله.اصلا نوکیا مساوی هست با اشغال.مساوی هست با هنگ.نوکیا=هنگ

مهمان

۱۳۹۱/۹/۶
بیچاره ها ببینید اپل چقدر فلک زده هست که حتی در درست کردن یه نقشه اومده به نکیا الطماس کرده که نقشه های 10 سال پیش رو بهش بده بیچاره ها نمیدونن چی بگن اومدن کام میدن برید از نوکیا یاد بگیرید فن اوری رو بعد بیاید ....در کنید.

مهمان

۱۳۹۱/۹/۶
نوکیا خدای برندهاس ..حتی اپل هم تو زمینه گوشی باید جلوش لنگ بندازه.اون موقع ها که نوکیا گوشی می ساخت مابقی شرکت ها کوچولو بودن پی تیله بازیشون بودن ..

مهمان

۱۳۹۱/۹/۶
اون کسایی که در مورد گوشی نظر میدید شما اصلا میدونید گوشی چیه شما به فکر کلاس گذاشتن هستید نه استفاده از گوشی شما برید دو سه میلیون بدید گوشی اشغالی که هیچ کس ازش راضی نیست بگیرید شما چه میدونید نوکیا چیه

مهمان

۱۳۹۱/۹/۶
نوکیا تموم شدس دوستان.مگه همه چی نقشه و دوربین هست؟نوکیا یه برند مرده اشغال هست که در حد گوشی های چینی شده.هیچی نداره.به هیچیش نمیشه افتخار کرد.جدا که نوکیا جز اشغال ترین ها هست...نوکیا بره سیستم هنگشو درست کنه نمیخواد نقشه درست کنه..کی به نوکیا محل میذاره.کسی که ایفون میخره نمیاد نقشه خزنوکیا بذاره تو گوشیش!!!نوکیا مرد.طرفدارای نوکیا کسی به کامنتای شما محل نمیذاره چون کسی نوکیارو دوس نداره.پس اروم باشید