خانهاخبار
جواب به سوالات (قسمت دوم)

جواب به سوالات (قسمت دوم)

۱۳۹۱/۸/۳۰

پیرو پاسخ به سوالات دوستان عزیز امروز با قسمت دوم پاسخ به سوالاتی که شما پرسیده بودید در خدمت شما هستیم قبل از پرسیدن سوال در قسمت کامنت‌های این صفحه حتما با دقت سوال ها و جواب ها را بخوانید شاید سوال شما توسط شخص دیگری پرسیده شده باشد و در اینجا پاسخ داده شده باشد.

 

سلام من گلکسی نوت نسل اول دارم و موقع ارسال پیامک با متن زیاد مثلا در حد 4 پیامک، پیامک به mms  تبدیل می‌شود اگر پاسخ بدهید ممنون می‌شوم .

 این مشکل مربوط به تمام گوشی های گلکسی است، با استفاده از برنامه Handcent sms می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

 

 

سلام چند وقت است میخواهم یک گجت اندرویدی بگیرم ولی نمی‌دانم گوشی بگیرم یا تبلت نظر شما چیست؟

 این موضوع کاملاً بستگی به نیاز شما دارد اگر به دنبال یک وسیله‌ای هستید که به راحتی در جیب شما جای بگیرد و نیازهای اولیه شما را برطرف کند ما به شما خرید گوشی را پیشنهاد می‌کنیم اما اگر به دنبال گجتی هستید که به وسیله آن بتوانید به راحتی در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و یا فیلم های خود را همه جا بر روی یک صفحه نمایش بزرگ ببینید به شما پیشنهاد می‌کنیم یک تبلت بخرید.

 

 

باسلام قیمت  galaxy Tab2 7.0چند است و کارایی این تبلت خوب است یا خیر؟

 قیمت‌ها در سایت موجود هستند – کارآیی یک دستگاه بستگی به نحوه استفاده شما از دستگاه دارد اگر به دنبال اجرای برنامه های سنگین بر روی تبلت خود هستید این تبلت با داشتن پردازنده 2 هسته ای 1 گیگا هرتزی شاید نتواند در بعضی موارد نیاز شما را برطرف کند.

 

سلام به یک برنامه قفل نیاز دارم برای گالری، البته می‌خواهم کامل باشد تا بتوانم  عکس و فیلم‌ها را قفل کنم که کسی نتواند آن‌ها را ببیند لطفا یک برنامه معرفی کنید.

برنامه‌های زیادی در این زمینه وجود دارند که هرکدام کارآیی مخصوص به خود را دارند اما یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه Gallery lock pro است که در فروشگاه Google play نیز بارها دانلود شده و امتیاز خوبی را نیز به دست آورده است.

 

سلام می‌خواستم بدونم سرعت فبلت گلکسی نوت 2 بیشتره یا سرعت تبلت گلکسی نوت 10.1؟

به این موضوع توجه داشته باشید که این دو محصول در کلاس یکدیگر نیستند یکی از آن تبلت و دیگری فبلت است یعنی کارآیی‌های متفاوتی دارند و انتظارات نیز از آن ها متفاوت است.

 

 

اولا واقعا ممنونم کیفیت مجله هاتون مخصوصا مجله جیبی خیلی بالا رفته و بررسی ویدیویی هم که حرف ندارد، می‌خواستم بگم آیا برنامه‌هایی که در گوشی نصب می‌شوند امکان دارد به حافظه ی داخلی گوشی انتقال پیدا کنند؟ من گوشیم Galaxy Ace است که با پیغام کمبود حافظه مواجه شدم باتشکر.

این مشکل در گوشی‌هایی مانند گوشی شما که حافظه داخلی کمی دارند وجود دارد که البته با نصب یک نرم افزار این مشکل قابل حل است. شما با استفاده از نصب برنامه App2 SD می‌توانید مستقیماً برنامه‌های خود را بر روی حافظه خارجی گوشی نصب کنید و حافظه داخلی را اشغال نکنید.

 

 

سلام . من گوشی HTC One X دارم 2 سوال دارم: 1. گوشی من چینی و به رنگ مشکی با گارانتی است . هیچ مشکلی هم با گوشی ندارم ، ولی می‌خواهم بدانم گوشی چینی با تایوانی فرق می‌کند یا خیر؟ آپدیت گوشی من هنوز ارائه نشده در حالکیه بسیاری سایت‌ها ادعا می‌کنند آپدیت آمده ؟

خیر بسته به سیاست شرکت، محل تولید فرق می‌کند اما از نظر کیفیت تفاوتی وجود ندارد طبق گفته‌های شرکت این بروز رسانی در ماه اکتبر برای آسیا و اروپا ارئه شده است بنابراین بهتر است که برای دریافت این بروزرسانی قسمت Update را در تنظیمات گوشی بررسی کنید.  شما پیش از خرید گوشی یک میان افزار   35 MB را دریافت می‌کنید که بعضی از باگ‌های گوشی را برطرف می‌کند و پس از آن آپدیت اصلی با حجم 14MB برای کاربران ایرانی نیز قابل دانلود است و توصیه می‌کنیم مجدداً در منوی تنظیمات از بخش Software update بروزرسانی را جستجو کنید.

 

 

سلام خسته نباشید می‌خواستم بدونم HTC Desire SV برای ایران هم ارائه می‌شود یا فقط برای هند تولید می‌شود باتشکر.

 این گوشی برای ارائه جهانی تولید شده و مربوط به مارکت خاصی نمی‌باشد.

 

 چه موقع اندروید 4.1 برای One X ارائه می‌شود؟

طبق گفته‌های کمپانی در ماه اکتبر برای آسیا و اروپا ارائه شده است.

 

كدام یک از این موبایل ها به آندروید ٤ ابدیت می‌شود Xperia mini یا  Xperia mini pro؟

هر دوی این گوشی‌ها در لیست بروزرسانی سونی قرار دارند

 

 

گوشی من گلکسی اس 2 و اندروید آن 2.3 است، نمی‌دانم چرا وقتی صفحه آن‌ را قفل می‌کنم بعضی اوقات خود به خود صفحه نمایش روشن می‌شود اگر راه حلی دارد لطفا راهنمایی کنید با تشکر.

حتماً شما آپدیت 2.3.5 را امتحان کنید اگر مشکل برطرف نشد پیشنهاد می‌کنیم پس از تهیه پشتیبان از گوشی آن را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

 

 

بالای صفحه نمایش گوشی من یک مقدار آبی‌ است!چرا؟ و آیا راه حلی وجود دارد؟ گوشی من  galaxy nexusاست.

در بعضی از نسخه‌ها دیده می‌شود این ضعف را می‌توان به نمایشگر super Amoled نسبت داد که در بعضی مدل ها هاله ی زردرنگ در پس زمینه سیاه رنگ دیده می‌شود.

 

با سلام آیا Xperia Arc S به اندروید 4.1 اپدیت می‌شود؟ در ضمن من اگر بخواهم همه برنامه‌ها را به مموری منتقل کنم چه راه حلی دارد؟

Xperia Arc S نهایتاً 4.0.4 را دریافت می‌کند – از نرم افزار App2 SD استفاده کنید اما برخی از برنامه‌ها مانند نقشه گوگل یا فروشگاه‌های ایرانی اندروید باید در حافظه رام یا داخلی گوشی ذخیره شوند و امکان انتقال آن‌ها به حافظه خارجی وجود ندارد.    

 

 

سلام من یک htc oneX دارم در قسمتsoftware update  جملهyour phone is up to date  را نشان می‌دهد می‌خواستم اطلاع پیدا کنم چطوری باید آپدیت کنم؟

 اگر بروز رسانی برای گوشی شما از سوی شرکت ارائه شده باشد حتماً در این قسمت آن را مشاهده خواهید کرد به جز در مواردی که این بروزرسانی از طریق وای فای ارائه نشود و شما مجبور باشید برای دریافت بروزرسانی گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید در صورت دریافت بروزرسانی شماره firmware  باید حداقل به کد 1.29.401.7 تغییر کرده باشد و پس از آن نیز یک بروزرسانی دیگر عرضه شده که  HTC Sence را به 4.1 ارتقا می‌دهد اما معمولاً HTC بروزرسانی‌های خود را از طریق over the air ارائه می کند و نیازی به اتصال به رایانه ندارید.

 

ضمنا قسمت اول پاسخ به سوالات را هم می توانید از لینک زیر مشاهده بفرمائید.

پاسخ به سوالات قسمت اول

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (159 نظر)

حبیب

۱۳۹۴/۵/۲۵
اپدیت آندروید اکسپریا ion کی منتشر میشود

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۲۵
سلام من گالکسی نوت 3 ام رو به آندروید 4.4.2 آپدیت کردم ولی دیگه نتونستم برگردونمش به 4.3 میخوام بدونم چطور میتونم یه 4.3 که مخصوص نوت 3 هست برگردونم.؟؟؟

مهمان

۱۳۹۲/۵/۱۳
سلام.خسته نباشید .من گوشیم چند وقتی خراب شد بعد گوشی خودم را بردم تعمیر گاه حافظه داخلی دستگاه من 8GBبود اما بعد از تعمیر 4GB شد ممنون میشم اگر شما بگید حالا باید چه کار کنم.لطفا جواب بدهید .با تشکر

مهمان

۱۳۹۲/۳/۲۰
سلام.خسته نباشید.گوشی من نوت2.بعضی وقتا که گوشی رو قفل میکنم تصویر خود به خود روشن میشه البته بعضی وقتا.خواستم بدونم باید چکار کنم.با تشکر

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۳
با سلگوشي من گالكسي اس 2 هست، نميدونم چرا وقتي پيام هام بيشتر از 3صفحه ميشه تبديل به پيام چنر رسانه اي ميشه لطفا به من كمك كنيد