خانهاخبار
ثبت یک اختراع به نام اپل

ثبت یک اختراع به نام اپل

ثبت اختراعی مربوط به کتاب‌خوان‌ها به نام اپل
۱۳۹۱/۸/۲۸

شاید کتاب‌خوان اپل که به نام iBooks معروف است را دیده باشید این کتاب‌خوان را می‌توان یکی از بهترین کتاب‌خوان‌های دنیا نامید، علت این امر حالت‌های انیمیشنی زیبا در این کتاب‌خوان است. یکی از این انیمیشن‌ها که در بیشتر کتاب‌خوان‌ها وجود دارد و جذابیت زیادی برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی بر روی تبلت‌ها ایجاد می‌کند حالت ورق خوردن این کتاب‌ها به صورتی ورق خوردن یک کتاب واقعی است.

 

image

 

به گزارش هفته گذشته USPTO (دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده) مالکیت این پتنت را به اپل اهدا کرد که کد این پتنت نیز D670,713 است. این پتنت در ماه دسامبر سال گذشته ثبت شده بود.

 

اپل در باره این پتنت که اکنون مالک آن است گفته که در طراحی این پتنت از نوع خاصی از انیمیشن استفاده شده که رقیب ندارد.

 

image

 

رقم اینکه این پتنت اکنون به نام اپل است اما رقبا هنوز می‌توانند در بعضی حالت‌ها از آن استفاده کنند به طور مثال ورق خوردن کتاب از گوشه بالایی جزو این پتنت به حساب نمی‌آید.

 

با این ثبت حق اختراع به نظر می‌آید اکنون اپل دست بازتری برای شکایت از زقبای خود به خصوص رقیبانی که کتاب‌خوان تولید می‌کنند دارد.

 

منبع: Phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (52 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۳
تو دیگه خیلی ها.... برو همون سامسونگو بگیر جهان اولی انگار یادت رفته همین چند مدت پیش سامسونگ چطور فرهنگ و مردم ایرانو با اون کلیپ تبلیغاتیش معرفی کرد بابا مشتری مدار تو چطور فکرتو بکار انداختی و فهمیدی اپل دزده؟!!! چیرو دزدیده؟ هرچی دارم فکر میکنم نمیفهمم چیرو واز چه چیزی دزدیده؟ پس نو آوری جدیدا شده کپی کردن از رو محصولات 1 کمپانی (اپل) دیگه ها؟

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱۱
جدا طرفدارای اپل تو ایران جهان سومی هستن.اخه ببین چیکار میکنند.من ترجیح میدم برندی بگیرم مثل سامسونگ که مشتری مدار هست نه مثل اپل که فکر دزدی باشه و گوشیاش مثل اسباب بازی باشن...سامسونگ برترین کیفیت رو داره.برترین امکانات نرم افزاری رو داره.برتین سخت افزارو داره.سامسونگ همیشه اوله

مهمان

۱۳۹۱/۹/۹
طرفداره اپل خودتو بیشتر ازین کوچک نکن

مهمان

۱۳۹۱/۹/۹
اپل دیگه داره حال ادمو بهم میزنه.طرفداراش هم بدتر.کمترین شعور و فرهنگ اجتماعی رو ندارن این طرفدارای اپل.انگار بیسواد هستن.اپل هم که یه عقده ای به تمام معنا هست.نواوریاش تموم شده ببین دست به چه کارایی میزنه.به این برند میگن کثیف.اپل خوابشم نمیبینه که روزی بتونه در حد اس3 امکانات رو گوشیاش بذاره.سامسونگ برترین برند هست.اپل هم گلابی ترین برند

مهمان

۱۳۹۱/۹/۸
خداییش از کامنت شما جناب فقط میشه عقده داشتنو پی برد.اون موقع که سامسونگ اولین گوشی دوربین دارو زد جدا اپل و اون استیو کجا بودن؟هنوز به دنیا نیمده بودن!!!طرفدارای اپل و کلا اپل همشون عقده ای هستن.اگر نبودین اینجوری نمیشدین که.اگر عقاید شمارو نوکیا داشت که اپل بدبخت بود.پس اینقدر عقده ای رفتار نکنیداونی که دنیارو با گوشیاش متحول کرد سامسونگ بود که از وقتی امد تو دور اینقدر علمو فناوری تو جهان اتفاق افتاده.اپل10 سال از بقیه برندها عقب تر هست!!دلتو خوش نکن.همین ایفون5 جونتون در حد اس2 هم نیس!تا چند ساله اینده شاید یه گوشی بزنید در حد اس3!!!