خانهاخبار
برنامه نقشه جدید نوکیا اینبار برای iOS و اندروید

برنامه نقشه جدید نوکیا اینبار برای iOS و اندروید

نوکیا برنامه نقشه خود را بهبود داده و برای اندروید و iOS نیز ارائه می‌کند
۱۳۹۱/۸/۲۶

آقای استفن الوپ در سانفرانسیسکو اعلام کرد که نوکیا قصد دارد برنامه نقشه خود را دوباره بازسازی کند و نام آن را Here نامیده‌ است.

 

اگر چه از نظر پایه سرویس نقشه تغییر خاصی ندارد اما تعدادی ویژگی جدید به آن اضافه شده است.

 

اولین ویژگی که Collections نامیده می‌شود به شما این امکان را می‌دهد مکان‌هایی که بیشترین کاربرد را برای شما دارند در حساب کاربری خود ذخیره کنید بنابراین به طور مکرر نیاز به جستجوی این مکان‌ها را ندارید، در ضمن این مکان‌ها چون در حساب کاربری شما ذخیره شده‌اند بین تمام دستگاه‌هایی که با این حساب کاربری شما فعال هستند همگام سازی خواهد شد.

 

ویژگی جدید دیگر نقشه‌های سه بعدی هستند که برای بعضی مکان‌های مهم در دنیا این ویژگی وجود دارد. این ویژگی مانند ویژگی Flyover  در نقشه اپل است و اطلاعات آن نیز توسط همان شرکتی که برای اپل این اطلاعات را درست کرده جمع آوری شده است.

 

در ضمن ویژگی ویرایش نقشه نیز اضافه شده که کاربران می‌توانند اسامی خیابان‌ها و اطلاعات ترافیکی را برای نقشه ویرایش کنند.

 

image

 

می‌دانیم که نوکیا یکی از بهترین نقشه‌های دنیا را در اختیار دارد اما نکته جالب اینجا است که نوکیا اعلام کرده که قصد دارد این برنامه را برای iOS و اندروید نیز ارائه کند، در نسخه iOS همچنین امکان راهنمایی نقشه به شما نیز وجود دارد. اعلام شده که بزودی این نقشه برای این دوسیستم عامل محبوب ارائه می‌شود پس منتظر حضور نقشه بسیار کاربردی نوکیا بر روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS خود باشید.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۹/۷
nokia hanoz ham ghodrat darad va hich chiz ro dast lomia 920 nmi zanad

مهمان

۱۳۹۱/۹/۳
به نظر من تنها برندی که موفق شده بین تمام قشر اعم از فقیر تا پولدارش محبوبیت کسب کنه همین نوکیاست اگه دروغ میگم تایید نکنید نوکیا به فکر قدرت خرید مردم هم هست وگرنه میتونه گوشی بزنه که هیشکی نتونه اون رو بخره پس بی انصافیه که به نوکیا توهین کنیم اگه قراره نوکیا تموم آپشن های خوب تموم گوشیا رو توی یک گوشی جمع کنه اونوقت نه من و نه شماها میتونید اون رو بخرید هر کی همون قدر پول میده آش میخوره نمیخوام به کسی توهین کنم ولی چندتا بچه پولدار میرن گوشیهای گران قیمت میخرن بعد میان پزشو به ما میدن واقعا زشته ولی دم نوکیا گرم که به فکر قشر ضعیفی مثل ماهم هست و گوشیهای ارزان قیمت هم هنوز تولید میکنه اما با کیفیت

مهمان

۱۳۹۱/۹/۱
نوکیا اشغال ترین برند دنیاست و در حد برندای چینی هست.نوکیا مرده.مگه همه چی فقط نقشه و دوربین هست؟اگه به نقشه باشه گوگل مپ بهتره ازین نقشه نوکیا.نوکیا کلا به حساب نمیاد.زیاد سعی نکنید این طرفدارای افراطی نوکیا هی ازین برند مرده خزه اشغال تعریف کنید.. اسم نوکیا میاد ادم خندش میگیره ..هنگو هنگ هنگ

مهمان

۱۳۹۱/۸/۳۰
مرگ بر نوکیا

مهمان

۱۳۹۱/۸/۳۰
ههههه خنده داره - عزیز من نقشه های موجود در دنیا : نقشه گوگل - نقشه اپل - نقشه ... برو بگرد بازم پیدا می کنی نقشه نوکیا هم 1کی از اینا!!!!!