خانهاخبار
ارائه سیم کارت نانو در ایران

ارائه سیم کارت نانو در ایران

برای اولین بار سیم کارت نانو در ایران ارائه شد
۱۳۹۱/۸/۲۲

همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تلکام2012 و برای نخستین بار در ایران و همگام با آخرین فناوری‌های روز دنیا، ایرانسل اقدام به عرضه "نانوسیم‌کارت" به عنوان نسل جدید سیم‌کارت‌ها، به کاربران نسل تازه ابزارهای ارتباطی می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل،  نانوسیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل همزمان با نمایشگاه ایران تلکام 2012 از طریق وب سایت رسمی ایرانسل به متقاضیان عرضه خواهد شد.

 

image

 

این سیم‌کارت‌های نسل جدید 20 هزار تومان قیمت دارند که این مبلغ شامل:  6 هزار تومان بهای سیم‌کارت، به همراه 10هزار تومان اعتبار اولیه و 4هزار تومان حق الزحمه شرکت پست جهت تحویل در محل سکونت مشترک، دریافت مدارک و تکمیل ثبت نام خواهد بود.

 

بهای سیم کارت‌های معمولی ایرانسل شامل هیچگونه تغییری نمی‌شود. همچنین مشترکین ایرانسل که دارای نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی بوده ولی پیش از این، یکی از سیم کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری کرده اند هم می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، برای تغییر سیم کارت خود درخواست داده و نانوسیم ایرانسل تهیه کنند.

 

استفاده از نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی، مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های ویژه این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر می‌باشد. "میکروسیم" ایرانسل،  پیش از این در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی نسل جدید همچون iPad و iPhoneبه کاربران فناوری‌های جدید عرضه شده بود. اکنون ایرانسل با عرضه نانو سیم کارت، به عنوان جدیدترین نسل سیم کارت های ویژه تلفن‌ها و تبلت‌های پیشرفته، به نیاز کاربران این ابزارها پاسخ داده است.

براساس این گزارش، این نوع سیم کارت، 40 درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد 12.3 میلیمتر (طول) در 8.8 میلیمتر (عرض) و با ضخامت 0.67 میلیمتر است.

 

image

 

پیش از این با کم شدن حجم سیم کارت‌ها، میکروسیم به عنوان یک سیم کارت کوچکتر برای گوشی و تبلت های پیشرفته به بازار تکنولوژی عرضه شده بود اما در نانو سیم کارت، ضخامت نیز تغییر یافته و در مقایسه با میکرو سیم کارت، نانو سیم 15پیکوسانتیمتر نازک تر شده است.

 

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در حال حاضر تنها گوشی‌ که از این نوع سیم کارت پشتیبانی می‌کند گوشی آیفون 5 و تبلت آی‌پد مینی هستند. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

شهرام

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
سعی کنیم از هیچ اپراتوری الکی تعریف نکنیم اول اینکه ایرانسل خدماتش به روزتر و ارزانتر اما همراه اول اکثر جاها خط میده دوم اینکه اگر ایرانسل نیومده بود ما هنوزم سیم کارت رو باید به قیمتی بیشتر از گوشی میخریدم اما همین ایرانسل توی کوهستان تصادف کردیم خط نمیداد بزنیم یه امداد بیاد

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۵
این تکنولوژی هم بعضی مواقغ مضحک است حی از پلاستیک های اطراف چیپ میزنند و اسمهای جدید بهش می دند باز به ایرانسل

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۳
اول اینکه ایرانسل دزد نیست.تو ایران که سرعت اینترنت خیلی پایینه با همین ایرانسل 30 کیلو بایت دانلود کردم تو یه ثانیه ولی فک کنم همراه اول 10 کیلو بایت باشه.دوما قیمت مناسب ایرانسل و خلا قیاتای عالی اونه که تو عرض چند سال این همراه اول را داغون کرد.بعد سه سال که اجازه راه اندازی شبکه جدید داده شد و ایرانسل 4g زد می فهمید کدومش شاخ تره.از دوستانم که اطلاعاتی ندارن خواهشا چیزی نگن بهتره.این میکرو سیم کارت نیست نانو سیم کارت خواهشا زیاد نخندونید مردم رو

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۳
این سیم کارت ها 3G ساپورت هست ؟

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۳
3تا 4 تومن بدی به اپل (درصورت داشتن عقده از نوع حاد ونداشتن مخ) بعد ایرانسل بندازی توش