خانهاخبار
ویندوز آر تی چه میزان از حجم سرفیس را اشغال می‌کند؟

ویندوز آر تی چه میزان از حجم سرفیس را اشغال می‌کند؟

حجم ویندوز آر تی بر روی تبلت مایکروسافت چقدر است؟
۱۳۹۱/۸/۱۵

 

بحث‌ها و جدل‌های زیادی بر سر این بود که ویندوز آر تی فضای زیادی را از حافظه داخلی تبلت جدید مایکروسافت اشغال خواهد کرد.

 

به گزارش مایکروسافت به تمام این بحث‌ها پایان داده و اعلام کرده که برنامه ویندوز که شامل Windows RT، برنامه آفیس و برنامه‌های از پیش نصب شده دیگر است دقیقا نیمی از فضای 32 گیگابایتی تبلت را اشغال خواهد کرد.

 

image

 

این فضای اشغال شده برای یک تبلت  فضای زیادی است به خصوص زمانی که شما فیلم ها و برنامه‌های زیادی را نیاز داشته باشید تا بر روی تبلت خود نصب  کنید. اما راه‌های زیادی برای افزایش این حافظه از جمله وجود فضاهای ابری، درگاه حافظه microSD و ارتباط  USB در این تبلت وجود دارد.

 

شاید این از بین رفتن زیاد حافظه داخلی برای بعضی‌ها ناراحت کننده باشد اما به نظر نمی‌رسد که این امر بر فروش این تبلت تاثیر زیادی داشته باشد.

 

منبع: technobuffalo

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲۰
هنوز عرضه نشده؟ حدود قیمتش تو ایران چه قدر هست؟

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۸
فقط سامسونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۸
سامسونگ داره برترین تبلت هارو میسازه.بعد شما میای میگی اچ تی سی تایوان؟؟اخه فکر نمکنی با این کامنتت مردم در موردت چی فکر میکنند؟؟اچ تی سی در حد ال جی هم نیس.بعد از اچ تی سی تعریف میکنی در برابر سامسونگ.سامسونگ رقیب نداره.تکه.چون ابر برند هست.همه دنیا منتظره ورود اتیو هستن از سامسونگ.کی به برندای دیگه فکر میکنه؟؟؟همون اچ تی سی خیانت کرد به طرفداراشو هنوز یکسال نشده از وان ایکس پلاسشو داد بیرون.همون وان ایکس اینقدر مشکل داشت که ابروی طرفدارای اچ تی سی کلا رفت.ولی سامسونگ برترین هارو همیشه زده و خواهد زد

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۷
داداش كجاي دنيا زندگي ميكني كه نوشتي سامسونگ توامريكابيشترازاپل فروخته?!!!!!توپاكستان زندگي ميكني وازامريكاميگي!اپل ساخته شده براي اپراتورهاي امريكايي اروپايي,توچين هم بيشترين ركوردفروش رواپل داشته ,اگراپل فقط يك مدل ارزان قيمت ياقيمت متوسط داشت به والله كاربقيه برندهايكسره بود,منhtcرودوست دارم والان هم وان اكس دارم اماحالم ازكپي كاري وپلاستيك بازي سامسونگ بهم ميخوره,يه طرحhtcمي ارزه به كل سامسونگ وكالاسكه شوت.....دادا حرفي روبزن كه بهت نخندن,باي

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۷
اینده از ان مایکروسافت است ......