خانهاخبار
قیمت متفاوت ال جی نکسوس 4 در کشورهای مختلف

قیمت متفاوت ال جی نکسوس 4 در کشورهای مختلف

قیمت ال جی در کشورهای مختلف متفاوت خواهد بود.
۱۳۹۱/۸/۱۴

 

بعضی از گزارش‌های نگران کننده می‌گویند که قیمت گوشی نکسوس 4 بر اساس جایی که گوشی را خریداری می‌کنید بسیار متفاوت خواهد بود.

 

به گزارش به نظر می‌رسد که فروشگاه گوگل تنها فروشگاهی است که آخرین گوشی نکسوس (یعنی نکسوس 4) را با قیمت بسیار عجیب 300 یورو ارائه می‌دهد، در جاهای دیگر که شرکت ال جی فراهم آورنده گوشی باشد قیمت بسیار بیشتر از آن چیزی خواهد بود که شرکت گوگل به فروش می‌رساند.

 

این گزارش‌ها می‌گویند که ال جی قیمت پیشنهادی گوشی نکسوس 4 را 599 یورو تعیین کرده است که دقیقا 2 برابر قیمت پیشنهادی توسط گوگل است.

 

image

 

این مسئله به این معنی است که اگر شما در یک کشوری که گوگل فروش سخت افزاری ندارد زندگی کنید و قصد خرید گوشی نکسوس 4 را داشته باشید مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری از کسانی هستید که در کشور خود فروشگاه سخت افزاری آنلاین گوگل را دارند.

 

در حال حاضر گوگل نکسوس 4 خود را توسط فروشگاه خود می‌تواند در کشورهای زیر به فروش برساند:

استرالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، کانادا، انگلیس، آمریکا و...

 

کسانی که در این کشورها زندگی نمی‌کنند مجبور به پرداخت هر مبلغی که ال جی پینهاد بدهند هستند، یا شاید راهی بتوانند پیدا کنند که از کشورهایی که این فروشگاه گوگل را دارند خرید خود را انجام دهند.

 

منبع: The Next Web

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۵
قثط نوکیا 920

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۵
ادرويد نكسوس 4 خالصه...از نظر سيستم عامل اصلا با اس 3 نميشه مقايسه كرد

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۹
فقط سامسونگ ...

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۸
ممنون از کامنت خوبه دوستمون.سامسونگ همیشه بهترین بوده و خواهد بود.برندای دیگه مثل اچ تی سی و اپل و ال جی هم بعد از سامسونگ هستن.سامسونگ امتحانشو پس داده.همیشه اول هست.من به جز سامسونگ برنده دیگری رو انتخاب نمیکنم.مگه دیونم سامسونگ با این امکاناتو کیفیت رو ول کنم برم تایوانی جنس بخرم؟؟یا اون اپل اشغال بیکیفیت چینی رو؟؟؟؟فقط سامی

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۷
اقا جون من سامسونگ رو دوست دارم.اصلا هم اپل رو به حساب نمیارم.زوره که میگی اپل خوبه؟؟یا اون اچ تی سی اشغال که فقط از سامسونگ تقلید میکنه.عین گرگ وایساده ببینه سامسونگ چی میزنه زود بیاد ازش تقلید کنه.مثل سنسیشن اشغال.یا وان ایکس پلاس.یا این فبلت اشغالی جدید اچ تی سی.کلا من فقط سامسونگ میخرم.اگرم انتخاب دیگه باشه هیچ وقت به اپل با اون سیستم عامل مسخرش ios و اون اچ تی سی مونتاژ کار فکر نمیکنم.زور که نیس.من سامسونگ رو دوس دارم چون برترین رابط کاربری و کیفیت و امکانات نرم افزاریو نواوریارو داره.بعه خاطره همینا هم هست حتی تو اروپا و امریکا پر فروش ترین برند و محبوب ترین برند هست...فقط سامسونگ