خانهاخبار
سهم iOS و اندروید از وبگردی‌های موبایلی و تبلتی چه میزان است؟

سهم iOS و اندروید از وبگردی‌های موبایلی و تبلتی چه میزان است؟

سهم سیستم عامل‌های مختلف و مرورگرهای مختلف از ترافیک وبگردی موبایلی و تبلتی
۱۳۹۱/۸/۱۴

 

امروزه استفاده از تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند در وبگردی رواج زیادی پیدا کرده و به علت استفاده آسان از صفحات لمسی و قابل حمل بودن این دستگاه‌ها افراد تمایل بیشتری برای استفاده از این دستگاه‌ها در مرور وب دارند. اما ترافیکی که این دستگاه‌ها در مرور وب دارند به چه میزان است؟

 

به گزارش اعداد و ارقام جدید از آخرین مطالعه NetMarketShare نشان می‌دهد که 10.29 درصد از ترافیک وبگردی مربوط به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها است.

 

image

 

این اولین باری است که این درصد به بیش از 10 درصد می‌رسد، در ماه گذشته این میزان برابر 7.3 درصد بوده است و این نشان از رشد چشمگیر استفاده افراد از گوشی‌ها و تبلت‌ها است.

 

اما سهم دو سیستم عامل بزرگ iOS و اندروید چه میزان بوده؟ از این 10.3 درصد 60 درصد ترافیک به دستگاه‌های iOS و 27 درصد نیز به گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی اختصاص داشته است.

 

image

 

و اما مرورگرهای موبایلی چه میزان از این درصدها را به خود اختصاص داده‌اند؟

 

در مکان اول مرورگر سافاری اپل با 60.31 درصد بیشتر ترافیک مرورگرهای موبایلی و تبلتی را دشته، در مکان دوم مرورگر اندروید با 25.95 درصد، در مکان سوم مرورگر اپرا با 8.24 درصد، بلک بری با 1.32 درصد و در نهایت مرورگر سیمبین تنها با 0.89 درصد سهم از ترافیک مرورگرهای موبایلی و تبلتی در مکان پنجم قرار گرفته است.

 

image

 

منبع: netmarketshare

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۷
منم موافقم.اپل رو نباید با سامسونگ مقایسه کرد.اپل خیلی کمتر از سامسونگ هست.اپل کجا.سامسونگ کجا.اپل همه چیش تکراری شده.اصلا دیگه نواوری نداره تو محصولاتش.سامسونگ برنردی هست که اسمش میاد ادم منتظره یک غولو نواوری ازش هست.ولی اپل چی؟2سال براش منتظر بودیم برای ایفون5 ولی اخرش چی؟گند زدو نقطه تاریکی شد برای اپل.سامسونگ با اس3 و نوت2 نشون داد که برندای دیگه هنوز موندن به گرده پای سامسونگ برسن.اپل و طرفداراشم دلشون خوشه.شماها هنوز به اس2 سامسونگ نرسیدید.چطور میخواهید که به سامسونگ با اس3 و نوت2 نزدیک شید؟امسال هم برترین گوشی سال اس3 شدو شما باز تو کف موندید.فقط سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۶
با سلام من واقعا إز حسودي أندرو يديها متأسفم ولي ديدين كه طبق آمار iOS پيروز شدهiOS ندارىن نظر الكي ندين

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۶
فقط سامسونگ و اندروید.اپل هیچی نیس جز یک اشغال.فقط افکارو مغز مردم رو شستشو میده.وگرنه اپل اصلا در حد اندروید یا سامسونگ نیس.اپل یک دزد هست که ایفون5 که 200دلار هم براش تموم نمیشه رو میده 700دلار!!!طرفدارای اپل هم فقط اپل میخرن که کلاس بذارن و عقده هاشونو خالی کنند.البته الان اپل خز شده دیگه.با کلاس ترین برند سامسونگ هست.با کلاس ترین گوشی ها هم اس3 و نوت2 هست

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۶
فقط اندروید اینا همه حرفه تو عمل که میخوره ایفون همه چیش الان از ای او اس بهتره از بازیاش بگیر تا .... پس طرفدارای ایفون دلتون به همون چیپ ای6 خوش باشه تکنولوژی برتر یعنی اندروید و اندرویدیهااااااااااااااااااا :D

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۶
طرفدارای اپل با اون گند ایفون5 عقده ای شدن.اس3 برترین گوشی جهان.اپل گلابی هم نیسوطرفداراشم اکثرا عقده ای و بچه هستن که از گوشی چیزی نمیدونن و مثل عقده ای ها میان تو جی اس ام گدایی مثبت میکنند!!