خانهاخبار
وال استریت ژورنال خبر می‌دهد: گوشی جدید مایکروسافت

وال استریت ژورنال خبر می‌دهد: گوشی جدید مایکروسافت

وال استریت ژورنال می‌گوید گوشی جدید مایکروسافت در راه است.
۱۳۹۱/۸/۱۳

 

چند وقت پیش گفتیم که مایکروسافت این غول نرم افزاری در حال آزمایش گوشی مخصوص خود است، و در یک خبر دیگر حتی عکس‌هایی که شاید مربوط به نمونه اولیه این ویندوزفون مایکروسافت باشد را برای شما به نمایش گذاشتیم.

 

به گزارش از وال استریت ژورنال مایکروسافت با تامین کنندگان قطعات در آسیا درحال کار برای آزمایش گوشی جدید مایکروسافت هستند.

 

گفته می‌شود که مایکروسافت به دنبال یک گوشی با اندازه صفحه نمایش 4 تا 5 اینچ است. مایکروسافت هنوز در مورد این خبر وال استریت ژورنال اظهار نظری نکرده است.

 

وال استریت ژورنال خبر می‌دهد: گوشی جدید مایکروسافت

 

اخیرا نیز چند روز قبل از معرفی رسمی ویندوزفون 8 استیو بالمر در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌های معتبر تایید کرده بود که این کمپانی به دنبال ارائه دیوایس‌های جدید است، جمله آقای بالمر دقیقا این بود "درست است که بگوییم ما قصد ساخت دستگاه‌های بیشتری را داریم؟ واضح است که ما قصد اینکار را داریم، اینجا جایی است که ما آن را به عنوان یک فرصت مهم برای تعریف استانداردهای جدید می‌بینیم و ما به این فرصت پشت نمی‌کنیم."

 

شاید مایکروسافت به دنبال تعریفی جدید از گوشی‌های هوشمند است و شاید قصد دارد گوشی با استانداردهای جدیدی را معرفی کند. به هرحال تا آن روز که مایکروسافت گوشی خود را معرفی نکند هیچ اظهار نظری نمی‌توان کرد. گفته می‌شود مایکروسافت گوشی خود را در سه ماهه اول 2013 معرفی می‌کند.

 

منبع : The Wall Street Journal

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۸
این که اینگار LUMIA نوکیا هست

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۷
آخه عقل کل ها نوکیا هم برای عقب نموندون از اپل و اچ تی سی و ... داره تلاش میکه با کمک ماکروسافت گوشی هایی بسازه که دیدنش برای من و شما بشه آرزو اگر ماکروسافتم وارد گوشی سازی بشه یک انقلاب به وجود میاره که اپل بشه اشغال نوکیا به خاطر اینکه تلاش های زیاد برای گوشی های جدید نکرد عقب موند از غافله

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۷
مگه خرم نوکیا بخرم که مردم مسخرم کنند بگن گوشی خز خریدی؟؟نوکیا از خز و اشغال هم داغونتره

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۶
مگه هنوز کسی نوکیای اشغالو هم میخره؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۵
منم بااون دوستمون موافقم باوجودويندوز فون htc,سامسونگ,مايكروسافت متاسفانه جايي براي نوكيانيست,باي باي نوكيا لوبيا