خانهاخبار
وبندوزفون 8 رسما معرفی شد

وبندوزفون 8 رسما معرفی شد

امکانات جدبد وبندوزفون 8
۱۳۹۱/۸/۸

 

مایکروسافت امشب در سانفرانسیسکو ویندوز فون 8 را به همراه نمایش 5 گوشی از نوکیا، اچ تی سی و سامسونگ عرضه کرد. با هسته مشترک جدید که با ویندوز 8 به اشتراک گذاشته می‌شود، هم اکنون بیش از 120.000 اپلیکیشن برای ویندوز فون موجود است. به علاوه ویندوز فون برای 50 زبان و در 191 کشور در دسترس است.

 

Live tiles یکی از عمومی‌ترین ویژگی‌های ویندوز فون 8 است. مایکروسافت Live Apps را معرفی کرد که می‌تواند با Wallet و سایر اپلیکیشن ها تجمیع شود. همچنین صفحه قفل (Lock Screen) اکنون با Live Apps تجهیز شده است.

 

یکی از کمبودهای ویندوز فون در مقایسه با iOS و اندروید کمبود اپلیکیشن های آن بوده است.

 

مایکروسافت به سمت برجسته سازی بسیاری از شرکت‌هایی رفته است که با باور این شرکت تجربه کاری را ارتقا می‌بخشد. در واقع این شرکت اعلام کرده است که با شبکه‌های اجتماعی برجسته در این زمینه مشارکت خواهد داشت.

 

از جمله آنکه کاربران می‌توانند اکنون با عکس‌هایش در شبکه‌های اجتماعی صفحه قفل گوشی خود را بسازند. افزون بر آن یک نسخه جدید از نرم افزار Skype برای ویندوز فون 8 ایجاد شده است. Skype در ویندوز فون 8 از معماری جدیدی برای بر قراری تماس‌ها استفاده می‌کند. که تجربه تماس را به طور قابل ملاحظه‌ای ارتقا بخشید. به طور دقیق‌تر، Skype در این سیستم عامل به طور دائم وصل است و این فرآیند بدون اجرای کدهای خاصی در پس زمینه اجرا می‌شود که منجر به حفظ عمر باتری می‌شود.

 

image

 

مایکروسافت برای افراد که نگران محدودیت داده‌ها هستند، یک ویژگی جدید به نام Data Sence معرفی کرده است و کاربران این امکان را خواهد داد که به و بگردی بیشتری بپردازند در عین حال یکه از کم‌ترین میزان داده‌ها استفاده کنند.

 

Data Sence این فرآیند را با فشرده سازی اطلاعات وب انجام می‌دهد.

 

ویژگی دیگری که امشب توسط مایکروسافت برای ویندوز فون 8 معرفی شد، Kids`s Corner است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که کودک شما به کدام اپلیکیشن دسترسی داشته باشد. شما می‌توانید صفحه نمایش خود را برای کودکان خصوصی سازی  کنید و یک صفحه قفل با اسم یا عکس آن‌ها داشته باشید.

 

image

 

Kids`s Corner از طریق منوی Setting قابل فعال سازی است و در صحنه قفل به صورت Live Tile ظاهر می‌شود و آیکون به صورت تصویر یک چرخ دنده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Afshin-Tech

۱۳۹۱/۸/۱۴
Ensaafan WP tanhaa system aameliye ke az ru system aamelaye dg eski narafte. hamash noaavarie khode Microsofte. tanha irade aslish kambude barnamehaashe nesbat be Android va iOS

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۱
رقيب جديد

مهمان

۱۳۹۱/۸/۹
از اول میدونستم که آندروید سیستم عاملی با طوا عمر کمه.با این ویندوز فون 8 انقلاب دیگری بین سیستم عامل ها ایجاد میشه.ایول به مایکروسافت.ایول به نوکیا

مهمان

۱۳۹۱/۸/۹
مرسی برای پوشش زنده ی مراسم...،حالا که ویندوزفون8 معرفی شده اگه یه بررسی تخصصی از این سیستم عامل بنویسید به نظرم خیلی استقبال میشه...

مهمان

۱۳۹۱/۸/۹
windows8 age tadade barnamehash bishtar beshe az ios&android pishi migire.