خانهاخبار
فروش دوباره تبلت Xperia S سونی

فروش دوباره تبلت Xperia S سونی

سونی فروش تبلت‌ های ضد آب خود را دوباره شروع کرده است.
۱۳۹۱/۸/۷

 

چند روز قبل در خبری به شما گفتیم که سونی اعلام کرده بعضی از تبلت‌های Xperia S سونی در قسمت ویژگی ضد آب بودن خود مشکل دارند و شماره سریال این تبلت‌ها را اعلام کرده بود و گفته بود که به صورت مجانی آن‌ها را تعمیر خواهد کرد.

 

همچنین سونی اعلام کرده بود که فروش این تبلت‌ها را تا برطرف شدن مشکل متوقف می‌کند.

 

به گزارش اکنون اخبار خوبی از سونی به گوشی می‌رسد، سونی اعلام کرده که فروش دوباره این تلبت‌ها از اواسط نوامبر (آبان ماه) از سر گرفته خواهد شد.

 

فروش دوباره تبلت Xperia S سونی

 

فروشگاه آن لاین سونی در آمریکا مدل‌های 16، 32 و 64 گیگابایتی را برای پیش فروش در سایت خود قرار داده و همچنین به کسانی که قبلا درخواست داده بودند تا وقتی فروش این تبلت شروع شد به آن‌ها اطلاع داده شود ایمیل اطلاع رسانی ارسال کرده است.

 

منبع: androidauthority

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۳
سونی کلا برند خوبی نیس تو گوشی و تبلت.یه جورایی خز هست.اصلا به پای ابر برندی چون سامسونگ یا اپل یا اچ تی سی نمیرسه.کسی سونی میخره که روش تعصب داره.وگرنه ادم خنگ نیس که گلکسی و ایفونو ول کنه بره سونی!!!بخره.خنده داره.سونی خیلی کم هم طرفدار داره

مهمان

۱۳۹۱/۸/۹
شما که فرق گوشی با تبلت رو نمیدونید چرا نظر میدید؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۱/۸/۸
دمت گرم سونی ولی چرا من بدبخت که150تومن واسه گارانتی به کامتل دادم حالا که توش آب رفته درست واسم نمی کننش؟ می گن سوخته بندازش دور.این شد حرف؟ آخه با این گارانتیش مشتریای بدبختش چکار کنن؟

مهمان

۱۳۹۱/۸/۸
با سلام من مطمءنم که هیچ کدوم ازشما هنوز تبلت تو دست هم نگرفتید آخه شما ازچی سونی سر در میارین نمیگم برندهای دیگه بد هستن اصلا ولی مطمءن باشید اگه به اسرار سونی پی ببرید 100%معتادش میشین پس الکی قضاوت نکنید مرسی

مهمان

۱۳۹۱/۸/۸
سونی بهترینه هالیوودوهمه الکترونیک در انحصاره سونیه و احتیاجی به این نظریه هایه پوچ الکی نداره