خانهاخبار
اینبار شکست اپل از سامسونگ

اینبار شکست اپل از سامسونگ

شکست اپل از سامسونگ در یک دادگاه در هلند
۱۳۹۱/۸/۳

 

دیروز در یک خبر گفتیم که سامسونگ باردیگر از اپل شکست خورد، اما اینبار نوبت به اپل رسید.

 

به گزارش در یک دادگاه در هلند در روز چهارشنبه اپل نتوانست ادعای خود بر علیه سامسونگ را اثبات کند و دادگاه را برای مقصر دانستن سامسونگ در مورد یک حق ثبت اختراع نتوانست متقاعد کند. اپل ادعا کرده که سامسونگ حق ثبت اختراع لمس با چند انگشت اپل که  بر روی گوشی‌ها و تبلت‌ها استفاده می‌شود نقض کرده است.

 

image

 

دادگاه رای به این موضوع داده که سامسونگ با سری گوشی‌های گلکسی خود این حق اختراع  اپل است نقض نکرده است.

 

دادگاه همچنین دستور داده تا اپل مبلغ 421 هزار دلار باید بابت هزینه‌های حقوقی بپردازد.

 

با این دعواهای حقوق باید دید سرانجام این دو شرکت به کجا ختم می‌شود.

 

منبع : خبرگزاری فرانسه

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (69 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۳
برند فقط سونیه با این همه نواوری واین همه اختراع وگذاشتنش دراختیار این بدبختا یک بارم اینطوری خودشو لوس نکردوواقعامثل هیچکدام برازندشه قدمت واوبوهته این برند معتبرسالها پیش به همه جهانیان ثابت شدست.واما اپل وسامسونگ بیچاره کاردستیهاشونو به رخ هم می کشن که به خیال خودشون اینطوری یه روزی معروف شن کره ایهای که همه کاراشون کپی برداریه از ساختن گوشی گرفته تا اون خواننده های لوس وسریالهای مسخره که از کپی ام رد کرده.همیشه متفاوت باشین ولی متاسفانه کره ایها تا حالا اینو نشنیدن.موفق باشین

مهمان

۱۳۹۱/۸/۶
اینا دارن از سر و کول هم بالا میرن این وسط مردم با هم دعوا میکنن که آی این شرکت خوبه و فلان گوشی بهتر. بابا بخدا اینا سیاستشونه تا شما رو به جون هم بندازن و فروش خودشون رو بالا ببرن.

مهمان

۱۳۹۱/۸/۶
اقا اصلا میگیم اپل خوب من قبول دارم برند خوبی هست ولی تا چه سطحی واقعا ارزیش قیمتش رو داره اونم واسه ما ایرانی ها که نمی تونیم از امکانات کاملش استفاده کنیم ولی برند های دیگه هم کیفیت اپل رو ندارند ولی از نظر کارکردن و قیمت مناسب هستند سری گلکسی هم به نظر من پیشرفت بیشتر از اپل (4S , 5 ) داشته خلاصه هر برند از یه نظر خوبه .......

مهمان

۱۳۹۱/۸/۶
یک کلام میتونم در مورد این دعواها بگم : جنگ زرگری و هدفش حریص تر کردن مردم نسبت به خرید گوشیهای جدید و یک سری امکانات به درد نخور هست که اگر نگاه کنید نسبت به مدل های قبل تفاوت خاصی نکرده اند و نتیجه آن تبدیل مردم دنیا به یک مشت مصرف کننده دنباله رو.

مهمان

۱۳۹۱/۸/۶
اينا همش واسه اينه كه سر مردمو گرم كنن.آخه چى به منو شما ميرسه كه انقدر سنگ اين برند ها رو به سينه ميزنين. اونا پولشونو ميگيرن هيچى هم تو جيب منو شما نميره.