خانهاخبار
ارائه بروزرسانی جدید برای iOS 6

ارائه بروزرسانی جدید برای iOS 6

ارائه بروزرسانی iOS 6.0.1
۱۳۹۱/۸/۲

 

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که اپل مشغول آزمایش برروی یک بروزرسانی جدید برای iOS 6 خود است که این بروزرسانی در چند هفته دیگر ارائه می‌شود.

 

به گزارش با استناد بر منابع معتبر گفته می‌شود که iOS 6.0.1 در حال آزمایش شدن بر روی چند سرویس دهنده مخابراتی آمریکایی است و بیشتر هدف از این بروزرسانی اصلاح باگ‌های موجود مانند برطرف کردن مشکل خاموش و روشن شدن پیکسل‌های صفحه نمایش زمانی که صفحه کلید و یا یک فولدر را باز می‌کنید و یا مشکل خاموش نشدن فلش LED گوشی است.

 

مواردی دیگری که انتظار می‌رود در این بروزرسانی برطرف شوند عبارتند از مشکل موجود در Wi-Fi گوشی و مشکل امنیت Passbook.

 

اگر به خاطر داشته باشید اپل iOS 5.0.1 را درست 1 ماه بعد از ارائه iOS 5 ارائه کرد و در حدود 5 ماه بعد نیز 5.1 را ارائه کرد. بنابراین ارائه نسخه 6.0.1 زیاد تعجب برانگیز نیست.

 

image

 

اما همانطور که می‌بینید در این بروزرسانی صحبتی از نقشه جدید اپل به میان نیامده و هنوز کاربران iOS باید برای یک نقشه بهتر و کامل‌ تر از سوی اپل منتظر باشند.

 

منبع:  bgr

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۱۰
استدلال میارم که ios برتری داره به اندروید 1-25 میلیارد نرم افزار خریداری شده و 25 میلیارد نرم افزار رایگان ولی اندروید تنها 19میلیار نرم افزار دانلود شده 2- ios نرم افزار هایش همخوانی بسیار دارند ولی اندروید اینطور نیست پس پیش به سوی اپل

مهمان

۱۳۹۱/۸/۵
اگر واقعا بیشتر دقت کنید رو کامنتا میتونید بفهمید که چقدر طرفدارای اپل عقده ای شدن.ایفون5 جونشون همچین گند زدو ابروی اپل و استیو جابزو برد کهع بنده خداها طرفدارای اپل عقده ای شدن!!!ارزوی طرفدارای اپل شده به اس2 سامسونگ برسن...هنوز مونده به گرده پای اس3 برسید.فعلا با اس2 بجنگید.سامسونگ برترین و محبوب ترین برند جهان

مهمان

۱۳۹۱/۸/۵
پس یعنی باید از هفته دیگه منتظر گند زدن چیزای جدید اپل باشیم.دیگه شده سرگرمی برای همه.اپل هر چی میده بیرون یه گندی میزنه.این اپدیتش هم همین خواهد شد.اپل و چه به گوشی زدن.اپل بهتره بره تو باقالی ها گلابی و سیب کرم خوردشو بفروشه.فقط سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۸/۵
درود بر سامسونگ.مرگ بر اپل

مهمان

۱۳۹۱/۸/۵
akhe chera shomaha ingadar lagbaz hastin behtarin goshi alan to bazar iran samsung galaxy note2 hastesh chon gsm oono baresi kardeh yani manzor shoma ke tarafdar apple hastin ine ke tagrobe shoma behtar az gsm hast.vali bayad ghabol kard ke apple indafe ro kharab kard.