خانهاخبار
شکست سامسونگ از اپل در یک دادگاه دیگر

شکست سامسونگ از اپل در یک دادگاه دیگر

شکست سامسونگ از اپل در یک دادگاه در ژاپن
۱۳۹۱/۸/۱

 

سامسونگ در ماه سپتامبر (شهریور) در دادگاهی در ژاپن از اپل برای نقض دو حق ثبت اختراع سامسونگ توسط اپل شکایت کرده بود. یکی از آن‌ها تکنولوژی است که برای دانلود برنامه استفاده می‌شود و دیگری تکنولوژی حالت پرواز یا همان Airplane  Mode است.

 

به گزارش این دادگاه منطقه‌ای در توکیو شکایت سامسونگ را رد کرده است. دادگاه اشاره کرده که تکنولوژی که توسط اپل برای دانلود برنامه‌ها برای گوشی به کار برده می شود به طور کامل با تکنولوژی به کار رفته توسط سامسونگ متفاوت است و تکنولوژی حالت پرواز نیز تنها یک گسترش نوآوری است که در گذشته اختراع شده و ربطی به سامسونگ ندارد.

 

image

 

با این رای فروش آیفون در ژاپن ادامه خواهد داشت.

 

معلوم نیست دو شرکت چه زمانی قصد دارند تا از این شکایت‌های مکرر دست بردارند، نظر شما در مورد شکایت‌های این دو شرکت  از یکدیگرچیست؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (58 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۸/۱۳
بازم Apple. باخت

مهمان

۱۳۹۱/۸/۵
فقط سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۸/۵
چقدر اپل عقده ای شده.جدا برای اپل متاسف هستم.مرده باد اپل.زنده باد سامسونگ.اپل گند زد با نسخه اخر ios..هه هه هر روز یه مشکل ازش میمد بیرون.شماها برید با نقشه های خنده دارتون حال کنید.با مشکلات وای فایتون حال کنید که نمیتونید یک صفحه رو بازکنید.اس3 برترین گوشی سال 2012 شد و با قدرت 1845 ایفون5 رو که قدرتش 1601 بودو شکست داد

مهمان

۱۳۹۱/۸/۵
اون فردی که امده اینجا شخصیت خودشو زیره سوال برده و به طرفدارای محترم سامسونگ توهین کرده و گفته طرفدارای سامسونگ میان گدایی میکنند که مثبت بدین!!!اخه ابله حرف خودتو طرفدارای اپل دارن تکذیب میکنند.همین تو همین صفحه چندین طرفدار اپل امدن گدایی که تورو خدا مثبت بدین!!پس بدون کی گدا هست.طرفدارای سامسونگ مثل طرفدارای اپل نیستن که عقده مثبت داشته باشن.اکثر مثبت ها برای طرفدارای سامسونگ هست.این شما هستین که از گند ایفون5 عقده ای شدین ارزوی مثبت دارید!!!

مهمان

۱۳۹۱/۸/۵
هیچ وقت سامسونگ از اپل بهتر نبودهوهیچ وقت هم نیست