خانهاخبار
اینبار جنگ بین گوگل و مایکروسافت!

اینبار جنگ بین گوگل و مایکروسافت!

مایکروسافت قصد متهم کردن گوگل را دارد...
۱۳۹۱/۷/۲۳

 

مایکروسافت قصد دارد که در آلمان پای گوگل را نیز به دادگاهی که برای شکایت مایکروسافت ازموتورولا (کارخانه گوشی ساز گوگل) برگزار می‌شود باز کند. این اولین بار است که این دو غول تکنولوژی به طور مستقیم بر سر نرم افزار اندروید با هم درگیر می‌شوند.

 

به گزارش مایکروسافت ادعا می‌کند گوگل توسط اندروید تعدادی از حق اختراع‌های این شرکت را نقض کرده است.

 

بسیاری از کمپانی‌های سازنده موبایل مشکل خود را با مایکروسافت بر سر اندروید حل و فصل کرده‌اند، اما موتورولا –کارخانه‌ای که توسط گوگل خریداری شد- با مایکروسافت بر سر این موضوع در دادگاه‌های آمریکا و آلمان درگیر است.

 

در آخرین حرکت مایکروسافت در مونیخ گفته که قصد دارد گوگل را نیز در رابطه با ویژگی‌های نقشه‌های گوشی‌های موتورولا به علت اینکه حق اختراع‌های مایکروسافت را نقض کرده متهم کند.

 

اما گوگل نیز آرام ننشسته است و گفته که ما به دنبال ابداعات هستیم و به دنبال جنجال نیستیم، اما به شدت در برابر شکایت‌های مایکروسافت از خود دفاع می‌کنیم.

 

image

 

حق اختراعی که مورد بحث است یک متد خاصی را برای دستگاه‌های موبایلی برای اینکه از دیتابیس اطلاعات را دریافت کنند تعریف می کند، که این متد خاص اطلاعاتی اصلی از جمله مکان یک هتل و... را شامل می‌شود.

 

بعد از اپل و سامسونگ حالا نوبت به گوگل و مایکروسافت رسیده به نظر می‌آید این جنگ و دعواها بین غول‌های تکنولوژی تمامی ندارد.

 

به نظر شما پیروز این دادگاه کیست؟

 

منبع: Reuters

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۷
حق با گوگله ماکروسافت عددی نیست

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۵
مسلما مایکروسافت برنده این دادگاه می شه

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۴
akhe in soaaal sho maloome microsoft mibare,poldartariiin sherkaaat jahan google ghoort midee,ta chand sale dige android bayad jam kone bere chon microsoft ba ghol haye barnamenevsi jahan behtariiin system amelo vase goshi erae mide

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۴
faghat microsoft va nokia

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۴
من که میگم بهتره کاری به کارشون نداشته باشیم چون سیاستشونه ولی گوگل در رابطه با خیلی بد کرد خداکنه مقصر شناخته بشه البته این نظر شخصی منه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟