خانهاخبار
روش‌هایی برای افزایش عمر باتری گوشی

روش‌هایی برای افزایش عمر باتری گوشی

در اینجا روش‌هایی برای افزایش عمر باتری گوشی را بیان می‌کنیم
۱۳۹۱/۷/۲۲

 

پیرو خبری که به شما در مورد طول عمر باتری گوشی‌ها دادیم لازم دانستیم که این راهنمایی را برای شما قرار دهیم تا شاید بتوانیم کمکی برای افزایش عمر باتری گوشی شما انجام داده باشیم.

 

گوشی‌های هوشمند در طول عمر باتری سابقه خوبی ندارند و اغلب آن‌ها بر اثر استفاده زیاد شاید نتوانند حتی 1 روز تمام را پاسخگوی نیازهای شما باشند. در زیر تعدادی راهکار آسان برای افزایش طول عمر باتری شما ارائه می‌دهد.

 

image

 

روش های افزایش عمر باتری شما:

 

1- بستن برنامه‌هایی که به صورت پنهان در حال اجرا هستند:

 

فرض کنید که می‌خواهید با گوشی خود بازی کنید پس چه نیازی است که نقشه گوگل در پس زمینه گوشی باز باشد؟ تمام برنامه‌هایی که نیاز ندارید و در پس زمینه در حال اجرا هستند ببندید. این عمل علاوه بر افزایش عمر باتری گوشی باعث می‌شود که گوشی شما عملکرد سریعتری نیز پیدا کند.

 

2- همگام سازی گوشی خود را با اینترنت کاهش دهید

 

به طور مثال اگر با گوشی خود ایمیل چک می کنید و این قابلیت را که هر چند دقیقه یکبار گوشی شما ایمیل‌های شما را چک کند را فعال کرده‌اید بهتر است این تنظیمات را از حالت خودکار خارج کنید و آن را در حالت دستی قرار دهید یا حداقل مدت زمان این همگام سازی را افزایش دهید.

 

3- Wi-Fi، بلوتوث و جی پس اس خود را خاموش نگه دارید

 

این سه گزینه یکی از بهترین امکانات هر موبایلی به حساب می‌آید اما روشن نگاه داشتن آن‌ها زمانی که به آن‌ها نیاز ندارید می‌تواند به شدت مصرف باتری گوشی شما را زیاد کند، پس بهتر است از آن‌ها تنها در مواقع لزوم استفاده کنید.

 

4-کاهش روشنایی صفحه نمایش

 

گوشی‌های کنونی و مطرح بازار مجهز به صفحه نمایش‌های بزرگ و بسیار زیبا وخیره کننده‌ای هستند که این زیبایی زمانی که از حداکثر روشنایی صفحه نمایش استفاده می کنید خود را نشان می‌دهد. اما همین زیبایی می‌تواند به شدت عمر باتری شما را کاهش دهد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که روشنایی صفحه نمایش خود را در حالت حداکثر قرار ندهید و حتی مدت زمان خاموش شدن صفحه نمایش خود را نیز کاهش دهید.

 

5-استفاده کمتر

 

زمانی که در حال گوش کردن به موسیقی هستید و در این هنگام همزمان در حال خواندن کتاب با گوشی خود نیز هستید قاعدتاً باتری بیشتری توسط گوشی مصرف خواهد شد. بنابراین اگر در سفر هستید و دسترسی به شارژ کردن گوشی خود ندارید بهتر است از آن کمتر کار بکشید تا بتوانید در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.

 

امیدواریم که با این راهکارهای ساده بتوانید بهترین استفاده را از باتری گوشی خود داشته باشید، اگر شما نیز راهکار دیگری می‌دانید در قسمت نظرات آن را بیان کنید.

 

منبع: Which

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۸/۲
شاهکار کردید با این روشهاتون اینا رو که همه بلدند یه روش تازه میذاشتید مثل اون دوستمون که روش کاهش ظرفیت سی پی یو رو توضیح داد

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۵
دوستان سلام يه نکته اي که خيلي مهمه اينکه وقتي گوشيتون را تازه خريدين و براي اولين بار روشنش ميکنيد بدون اينکه ازش استفاده کنيد با توجه به مدل گوشيتون حدود 7 تا 10 ساعت بذاريد شارژ بشه خيليا اين نکته را رعايت نميکنن و بعد در دراز مدت دچار مشکل ميشن.

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۵
Ye rahnamaiye takhasosi vase kasai ke baladan gooshihaye androidi ro root konan mitoonan over clocke gooshi ro biyaran pain yani masalan age gooshi roo 1ghz cpush dare kar mikone biyarsnesh roo 800 mhz va ba 200 mhz kamtar mitoonan hodoodan 1 saat bishtar estefade konan chon hodoode 40% masrafe batri bekhatere cpue va 50% bekhatere safe namayesh.hatman emtehan konin

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۴
وای من این کارا کردم گوشیم 1 هفته فول شارژ موند!!!!!!!!فقط بنباید شارژرا در بیارید از پریز!!!!

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۴
من کشته این راهنمای تونم میخواستم بدونم ازکجاشما اینارو فهمیدین واقعا خیلی باهوشین