خانهاخبار
ایرانسل 70 شهر را آنتن می دهد

ایرانسل 70 شهر را آنتن می دهد

به گزارش گروه خبری GMS ، ایرانسل تا پایان سال جاری حدود 70 شهر و در سال آینده حداقل 300 شهر کشور را تحت پوشش شبکه خود قرار می دهد ........
۱۳۸۵/۹/۲۶
به گزارش گروه خبری GMS ، ایرانسل تا پایان سال جاری حدود 70 شهر و در سال آینده حداقل 300 شهر کشور را تحت پوشش شبکه خود قرار می دهد . ایرانسل اپراتور دوم تلفن همراه ایران ، شبکه پیشرفتۀ GSM  خود را در شهر های تهران ، مشهد ، تبریز ، ساری ، کرج ، ارومیه  و مراغه افتتاح کرده است .
بهای سیم کارت دائمی ایرانسل (پرداخت ماهیانه) 150 هزار تومان بوده و سیم کارت فعال ، بلافاصله پس از مراجعۀ مشتری به فروشندگان مجاز ایرانسل و ثبت نام ، تحویل داده شده و قابل استفاده است .
تعرفۀ تماس ایرانسل در تمام نقاط ایران یکسان بوده و به ازای هر دقیقه 499 ریال تعیین گردیده است . این به آن معناست که در شبکه ایرانسل تمامی تماسهای بین شهری نیز همانند تماس های داخلی شهری محاسبه شده و از هر شهر با هر شهر دیگر ایران که تماس بگیرید ، هزینه مکالمه همان دقیقه ای 499 ریال است . بنا بر این هزینه جابجایی وجود نداشته و مشترکان می توانند سیم کارت خود را از هر شهری خریداری کرده و در هر شهر دیگری استفاده کنند .

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

morizaki

۱۳۹۵/۴/۱۰
امروز ۱۰ تیر نودوپنج.ایرانسل بهترین و بیشترین پوشش در سراسر کشور