خانهاخبار
نسل آینده گوشی‌های سامسونگ با 3 گیگابایت رم

نسل آینده گوشی‌های سامسونگ با 3 گیگابایت رم

۱۳۹۱/۷/۱۶

 

گلسکی نوت 2 در حال حاضر یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند بازار و پرچمدار شرکت سامسونگ است این گوشی مجهز به رم 2 گیگابایتی است که باعث شده گوشی در اجرای فرامین سرعت بسیار خوبی داشته باشد.

 

به گزارش عکس‌هایی از دو گوشی که یک نمونه‌ی اولیه هستند به بیرون از شرکت سامسونگ درز کرده است که نشان می‌دهد این نمونه‌های اولیه و آزمایشی مجهز به رم 3 گیگابایتی هستند و همچنین اگر دقت کنید بر روی این دو نمونه هیچ  دکمه‌ی فیزیکی وجود ندارد.

 

image

 

درست است که با تکیه بر این عکس‌ها نمی‌توان گفت که نسل بعدی گوشی‌های سامسونگ به طور حتم به 3 گیگابایت رم مجهز خواهند بود و یا اینکه بر روی آن‌ها هیچ دکمه‌ای وجود ندارد اما این عکس یک چیز را ثابت می‌کند و آن این است که به هر حال رم 3 گیگابایتی بر روی گوشی‌ها در حال آزمایش شدن است و دیر یا زود شاهد حضور این رم‌های پرقدرت بر روی گوشی‌های موبایل خواهیم بود.

 

نظر شما چیست آیا این قدرت رم برای گوشی‌های موبایل لازم است یا خیر؟

 

منبع: sammobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (50 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۸
اون دوستایی که در مورد گوشی سامسونگ نظر میدن اکثرا زیره 20 سالشونه و 6 یا 7 سال پیش رو یادشون نیست که سامسونگ t100 تولید میکرد واپل گوشی تاچ اونوقت چطور میتونه اپل دزد باشه در حالی که از چند سال پیش گوشی هی سامسونگ هروز بیشتر شبیه ایفون میشه؟

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۸
یا خیر...........

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۸
باسلام. رم بیشتر در سرعت و روان تر کارکردن گوشی خیلی تاثیر داره. ولی خدمت اون دوست عزیزمون باید عرض کنم که کاش کمی تعصب رو کنار بذاره و وقتی چیزی نمیدونه نظر نذاره و نگه که آیفون5 به خاطر نازک تر شدن قدرت کمی داره. دوست عزیز برو بنچ مارکها رو ببین تا بفهمی در گرافیک و پردازش آیفون5 با cpu که2هسته ای هست همه چهار هسته ای هارو پشت سر گذاشته. حالا اگه آدرس بذارم gsm نظرو تایید نمیکنه برو یه سرچ کن تا متوجه شی a6 چیه.

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۸
من نمی دونم چرا همه فقط به چند هسته ای بودن cpu و قدرت پردازش اون نگاه میکنن.!!! ولی همه چیز این نیست کیفیتی که هر گوشی داره خیلی متفاوته و به این سادگی نمیشه گفت s3 بهتره یا iphone5.

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۸
اپل به گرده پای سامسونگ هم نمیرسه.اپل اشغالی بیش نیس با اون ایفون5 مسخره.سامسونگ اینقدر پیشرفت کرده و داره تو علم جلو میره که اپل حتی نمیتونه به رسیدن بش فکر کنه!!!سامسونگ برترین برند جهان.طرفدارای اپل برن جلو بوق بزنند که ایفون5 گند زد