خانهاخبار
یک ویژگی جالب در گوشی گلکسی نوت 2

یک ویژگی جالب در گوشی گلکسی نوت 2

۱۳۹۱/۷/۹

 

حتما شنیده‌اید و یا در بررسی تخصصی تبلت گلکسی نوت 10.1 در خوانده‌اید که این تبلت جدید قابلیت این را دارد که بتوان به طور همزمان از دوبرنامه با هم استفاده کرد و این کار نیز با نصف شدن تصویر در این تبلت انجام می‌شود.

 

به گزارش ویدئویی در کره‌جنوبی به تازگی انتشار پیدا کرده‌است که نشان می‌دهد علاوه بر تبلت گلکسی نوت 10.1 گوشی گلکسی نوت 2 نیز این ویژگی کاربردی و جالب را در خود دارد.

 

اما باید توجه داشته باشید که این ویژگی تنها در بعضی برنامه‌های به خصوص مانند مرورگر اینترنت، S Note، پیامک و بعضی برنامه‌های بورس قابل اجرا است.

 

image

 

ویدئوی دیگر نشان می‌دهد که کاربر می‌تواند با استفاده از قلم گوشی اندازه هر کدام از پنجره‌ها را به دلخواه تغییر دهد.

 

ویژگی‌های دیگری در این ویدئو نشان داده شده است مانند قابلیت دیدن محتویات پست الکترونیکی بدون باز کردن آن، برنامه‌ای که با آن می‌توان عکس‌های گرفته شده با دوربین را به بهترین نحو ممکن ویرایش کرد.

 

باید منتظر ماند و دید که این ویژگی‌ها در نسخه‌ی جهانی این گوشی نیز وجود دارد یا خیر؟ شما چه فکر می‌کنید؟

 

منبع: androidpolice

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۲/۲۴
گوشی گلگسی حرف نداره من دارمش تا حالا نشده هنگ کنه.به نظرمن از اپل هم بهتره.

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۲
نوت2 دوست داریم.خیلی شاخه.اپل افتابس!!!

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۲
فکر نکنم تا 2013 اصلا چیزی بیاد که بشه با نوت2 مقایسش کرد.سامسونگ ترکونده

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۲
نوت2 اصلا رقیب ندراه.من نمیفهمم بعضیا که کوچکترین اطلاعاتی از ITندارن برای چی میان فقط چرت میگن؟؟؟اس3 که از نوت2 ضعیفتر هست هنوز گوشی نیمده که بتونه شکستش بده.بعد شما داری نوت2 رو مقایسه میکنید؟حتی دشمنای سامسونگ هم عاشق نوت2 هستن.من به شخصه حاضرم به جای لپتاپ نوت2 بخرم.اپل هم ولش کنید.به حساب نمیاد دیگه

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۱
امروز در آلمان اومدش با قیمت 625 یورو!به دورنگ. همه چیزش عالی تنها ایرادی که میشه ازش گرفت اینه که وقتی این گوشی کارت 64 گیگابیتی رو ساپورت میکنه چرا کارتهای اچ اس سی اس دی رو ساپورت نمیکنه و قفط از کارت حافظهای سرعت پایین حمایت میکنه.و یک مشکلی که میتونه بعدها مطرح بشه اینه که اطلاعات زیادی در مورد مچ بودن این گوشی با انواع4جی ذکر نشده. در ضمن 5.55 اینچه یعنی بزرگتر از نسل یکشه.قبل از اینکه 6جیب آمریکایی گرون بشه بخرید چون فقط در جیب بغل اون شلوار جاش میشه.در ضمن سمعک سازگار بهش نمیخوره((hörgerättauglich)) انگلیسیش میشه ((hearing aid compatible)) نمیدونم شما در ایران بهش چی میگید