خانهاخبار
مبلغی که باید برای شارژ شدن آیفون 5 و گلکسی اس 3 در یکسال بپردازید چقدر است؟

مبلغی که باید برای شارژ شدن آیفون 5 و گلکسی اس 3 در یکسال بپردازید چقدر است؟

۱۳۹۱/۷/۸

 

شاید شما وقتی گوشی آیفون را می‌خرید بر خلاف دیگر گوشی‌های بازار پول زیادی را بابت این گوشی بپردازید اما این تنها یک جنبه از آیفون است.

 

به گزارش گروهی در Opower  آزمایشاتی انجام داده‌اند و پی برده‌اند که آیفون 5 برای شارژ شدن تنها مبلغی در حدود 41 سنت برای یکسال نیاز دارد.این آزمایش با این پیشفرض انجام شده‌است که کاربر آیفون 5 گوشی خود را هر روز شارژ می‌کند.

 

این گروه همچنین گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ را آزمایش کرده اند و توانستند به این موضوع پی ببرند که گلکسی اس 3 برای 1 سال مبلغ 53 سنت پول شما را هزینه می‌کند تا شارژ شود.

 

image

 

اما علت تفاوت این مقدار چیست؟

می‌دانیم که گلکسی اس 3 باطری بزرگتری  از آیفون 5 دارد بنابراین واضح است که  برای شارژ شدن باطری بزرگتر مقدار الکتریسیته بیشتری نیاز است.

 

همانطور که می‌بینید این میزان مبلغ برای هر دو گوشی بسیار ناچیز است اما Opower  خاطر نشان کرده است که باید به این موضوع توجه شود که این میزان تنها برای یک گوشی است و اگر تمام کاربران گوشی‌های هوشمند را در نظر بگیرید متوجه می‌شوید که جمع این مبلغ چه میزان بزرگی خواهد شد!

 

منبع: slashgear

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (49 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۵
اپل فقط کلاس داره .من s3دارم خیلیم ازش راضیم

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۱
من خودم s2 داشتم فقط 1 هفته! چون ازش متنفر شدم . اونقدر داغ میشه که انگار پلاستیکش آب میشه!آیفون 4 گرفتم که از s2 خیلی بهتره. بدو بدو پلاستیک 4 هسته ای 1500000.بدو حراجه.

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۱
ببخشید که میگم ولی شما چه فکری می کنید از این سامسوگ طرفداری می کنید اصلا تا حالا باهاش کار کردین واقعا اشغاله واقعا حالا بازم بگید سامسونگ سامسونگ

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۱
باز سامسونگ از پلاستیک هست!!اپل که با اون بدنه اشغاله بیکیفیت ایفون5 ابروش تو کل دنیا رفت!!بازم حرفی باقی موند؟؟؟اپله دیگه اسباب بازی برای بازی کردن انگری بردز!!

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۱
سامسونگ اپل رو نابود کرد.همین